Rektor
Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
ogłasza konkurs na stanowisko asystenta
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Chemii
- Opis zadań na stanowisku:
- prowadzenie działalności naukowej (prowadzenie badań naukowych i publikowanie ich wyników, aplikowanie o granty zewnętrzne i wewnętrzne oraz staże badawcze
i dydaktyczne w kraju i zagranicą, udział w konferencjach naukowych),
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych z chemii nieorganicznej, chemii organicznej oraz chemii żywności w języku polskim, przygotowywanie materiałów dydaktycznych, prowadzenie zajęć z użyciem narzędzi do edukacji zdalnej,
- udział w warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje dydaktyczne
i badawcze oraz kompetencje zawodowe,
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni,
- inne zadania wyznaczone przez kierownika jednostki, wynikające z profilu i charakteru jednostki i uczelni.
2. Wymagania wobec kandydata:
- posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny w zakresie biotechnologii,
- posiada umiejętności w zakresie chemicznych i enzymatycznych modyfikacji związków fosfolipidowych oraz tworzenia nanostruktur lipidowych,
- doświadczenie w pracy z zastosowaniem metod analitycznych chromatografia gazowa (GC), wysokosprawna chromatografia cieczowa (HPLC), a także spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR)
- posiada udokumentowany dorobek naukowy z zakresu wyżej wymienionych umiejętnosci w postaci prac naukowych,
- posiada znajomość języka polskiego,
- posiada znajomość angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
- dodatkowym atutem będzie posiadanie odbytego stażu naukowego w ośrodku zagranicznym specjalizującym się w tworzeniu nanoformulacji lipidowych,
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych,
- posiada kwalifikacje określone w ustawie i statucie Uczelni,
- nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
3. Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys naukowy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (pobierz plik nr 1)
- oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, (pobierz plik nr 2)
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy, (pobierz plik nr 3)
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony przez Bibliotekę Główną UPWr,
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych,
- skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- certyfikat potwierdzający znajomość języka obcego ze wskazaniem poziomu - wymagane będą dopiero na etapie rozmowy rekrutacyjnej.
- opinia samodzielnego pracownika naukowego dotycząca predyspozycji kandydata
do pracy nauczyciela akademickiego, jeśli kandydat ją posiada,
- oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie
5. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule e-maila: kandydat na asystenta w Katedrze Chemii) w terminie do dnia 19.09.2021 roku
6. Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
7. Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
- Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.