Rektor
ogłasza konkurs na stanowisko
asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Biostruktury i Fizjologii Zwierząt
- Opis zadań na stanowisku:
- Zakres pracy obejmuje:
- działalność naukową, w tym pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację projektów badawczych, przygotowanie publikacji naukowych;
- działalność dydaktyczną,
- podnoszenie kompetencji poprzez udział w konferencjach i szkoleniach;
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz uczelni i jednostki;
- inne działalności, wynikające z profilu i charakteru jednostki.
Oferujemy pracę w zespole posiadającym dobre zaplecze doświadczalne i realizującym interesujące i nowoczesne tematy badawcze pozwalające na poszerzanie oraz podnoszenie kompetencji zawodowych oraz kontakty międzynarodowe.
2. Wymagania wobec kandydata
Kandydat powinien:
- posiadać wykształcenie wyższe weterynaryjne, zootechniczne, biologiczne lub pokrewne,
- posiadać doświadczenie w pracach na liniach komórkowych,
- posiadać dorobek naukowy w szczególności dotyczący badań na liniach komórkowych
- posiadać doświadczenie w pracy ze zwierzętami laboratoryjnymi
- posiadać certyfikat ukończenia kursu z zakresu wykonywania doświadczeń na zwierzętach,
- posiadać doświadczenie w pracy z dużymi zwierzętami gospodarskimi w szczególności z końmi.
- posiadać bardzo dobrą znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
- posiadać kwalifikacje określone w ustawie i statucie Uczelni,
- nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
3. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys naukowy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (pobierz plik nr 1)
- oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, (pobierz plik nr 2)
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy, (pobierz plik nr 3)
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony przez Bibliotekę Główną UPWr,
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych,
- skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- skan dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu,
- oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie
4. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w temacie e-maila: kandydat na asystenta w KBiFZ) w terminie do dnia 9 września 2021 roku
5. Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
6. Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
7. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
8. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.