Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich

Konkurs otwarty na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo - dydaktycznych w Instytucie Inżynierii Rolniczej

KONKURS ROZSTRZYGNIĘTY

Rektor Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

 ogłasza konkurs na stanowisko asystenta
w grupie
pracowników badawczo-dydaktycznych 

w Instytucie Inżynierii Rolniczej 

w Zakładzie Niskoemisyjnych Źródeł Energii i Efektywności Energetycznej

Opis zadań na stanowisku:

  • prowadzenie działalności naukowej,
  • podnoszenie kompetencji zawodowych przez odbywanie staży naukowych oraz udział w konferencjach i szkoleniach,
  • przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych,
  • udział w pracach organizacyjnych na rzecz Instytutu Inżynierii Rolniczej i uczelni,
  • inne, wynikające z profilu i charakteru jednostki.

 

 Wymagania wobec kandydata:

  • posiada tytuł zawodowy magistra w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych;
  • wykazuje się znajomością zagadnień z zakresu niskoemisyjnych systemów wytwarzania ciepła, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii;
  • posiada dorobek naukowy opublikowany w punktowanych czasopismach z listy Ministerstwa Edukacji i Nauki;
  • zna język polski na poziomie dobrym;
  • posiada znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie co najmniej B2
  • dodatkowymi atutami będą:
  • doświadczenie w aplikowaniu o krajowe i międzynarodowe projekty naukowe oraz współautorstwo patentów;
  • doświadczenie dydaktyczne w zakresie tematyki związanej z odnawialnymi źródłami energii;
  • doświadczenie laboratoryjne, zwłaszcza w zakresie analizy technicznej i elementarnej biomasy oraz jej kalorymetrii i termograwimetrii;
  • uprawnienia elektryczne, uprawnienia dozorowe lub eksploatacyjne elektryczne lub cieplne;
  • prawo jazy kat. B
  • nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych;
  • korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 Oferujemy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy, pracę w zespole posiadającym dobre zaplecze doświadczalne i realizującym interesujące i nowoczesne tematy badawcze pozwalające na poszerzanie oraz podnoszenie kompetencji zawodowych oraz kontakty międzynarodowe
  • atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do wypoczynku, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie aktywności sportowej itp.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

 

Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres cv@upwr.edu.pl w terminie do dnia 23.07.2022 roku z dopiskiem w tytule maila: "asystent b-d IIR" 

  Dokumenty powinny zawierać:

  • informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

   Zawarcie informacji:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
  • podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
  • zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
  • przysługuje Państwu prawo:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
    2. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
    3. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
  • w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
  • podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.

Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.

  1. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.

 

Pliki do pobrania

  • Pliki do pobrania
    Wytworzył: Jarosław Bosy Data wytworzenia: 12-10-2022
    Opublikowane przez: Barbara Kulińska Data publikacji: 12-10-2022 14:43
    Liczba pobrań: 35

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 24-05-2022
Opublikowane przez: Joanna Ciapała
Data publikacji: 24-05-2022 13:00
Ostatnio zaktualizował: Barbara Kulińska
Data ostatniej aktualizacji: 12-10-2022 14:43