Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich

Konkurs otwarty na stanowisko asystenta w gr. pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Chemii

Termin składania dokumentów: 22.08.2021 roku

Rektor

Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty na stanowisko asystenta
w grupie
pracowników badawczo-dydaktycznych

w Katedrze Chemii


 

  1. Opis zadań na stanowisku:
  • prowadzenie działalności naukowej (prowadzenie badań naukowych i publikowanie ich wyników, aplikowanie o granty zewnętrzne i wewnętrzne oraz staże badawcze;
    i dydaktyczne w kraju i zagranicą, udział w konferencjach naukowych),
  • przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych z chemii, chemii organicznej, chemii produktów naturalnych, chemii fizycznej
    w języku polskim, przygotowywanie materiałów dydaktycznych, prowadzenie zajęć z użyciem narzędzi do edukacji zdalnej,
  • udział w warsztatach, szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje dydaktyczne
    i badawcze oraz kompetencje zawodowe,
  • udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni,
  • inne zadania wyznaczone przez kierownika jednostki, wynikające z profilu i charakteru jednostki i uczelni.
  1. Wymagania wobec kandydata:
  • posiada co najmniej tytuł zawodowy magistra, magistra inżyniera lub równorzędny w zakresie biotechnologii lub chemii;
  • Bardzo dobra znajomość technik chromatograficznych, w tym GC i LC-MS;
  • posiada bardzo dobrą znajomość języka polskiego oraz języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2,
  • posiada kwalifikacje określone w ustawie i statucie Uczelni,
  • nie został/-ła ukarany karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat,
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  • korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie był/-ła skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowy atutem będzie:

  • odbyte staże naukowe w ośrodkach zagranicznych, specjalizujących się w technikach chromatograficznych i spektrometrii mas;
  • kierowanie grantami pozyskanymi z zewnętrznych źródeł;
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych;
  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
  1. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule e-maila: kandydat na asystenta w Katedrze Chemii) w terminie do dnia 22 sierpnia 2021 roku Dokumenty powinny zawierać:
  • informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks

pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

  1. Zawarcie informacji:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
  • podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
  • zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
  • przysługuje Państwu prawo:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
    2. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
    3. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
  • w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
  • podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
  1. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
  2. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 23-07-2021
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 23-07-2021 15:00
Ostatnio zaktualizował: Justyna Łochańska
Data ostatniej aktualizacji: 30-07-2021 12:28