Rektor
ogłasza konkurs na stanowisko
adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Katedrze Immunologii, Patofizjologii i Prewencji Weterynaryjnej (w Zakładzie Patofizjologii)
- Opis zadań na stanowisku:
- prowadzenie działalności naukowej w tym badań naukowych, upowszechnianie wyników prac w postaci publikacji w czasopismach naukowych;
- udział w realizacji projektów badawczych;
- aktywny udział w konferencjach naukowych krajowych i zagranicznych
- prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim, w tym zajęć zdalnych w systemie kształcenia na odległość;
- udział w warsztatach, szkoleniach i kursach podnoszących kwalifikacje dydaktyczne i badawcze oraz kompetencje zawodowe;
- praca o charakterze organizacyjnym na rzecz jednostki i uczelni;
- inne zadania wynikające z profilu i charakteru jednostki.
2. Wymagania wobec kandydata:
- posiadać kwalifikacje określone w ustawie i statucie Uczelni;
- posiadać stopień naukowy doktora w dziedzinie nauk weterynaryjnych lub rolniczych w dyscyplinie weterynaria i wykazywać się aktywnością naukową oraz mieć odbyty przynajmniej 15-tygodniowy staż badawczy w zagranicznej lub polskiej uczelni lub instytucji naukowej,
- posiadać udokumentowany dorobek naukowy opublikowany w czasopismach punktowanych przez MEiN i posiadających współczynnik wpływu Impact Factor
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu badań nad patogenezą i/lub patomorfologią procesów chorobowych na modelu zwierząt laboratoryjnych;
- posiadać doświadczenie w badaniach wpływu związków chemicznych i substancji biologicznie czynnych na przebieg chorób wywołanych u zwierząt laboratoryjnych;
- posiadać doświadczenie dydaktyczne;
- posiadać doświadczenie w realizacji projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych jako kierownik lub wykonawca;
- posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (potwierdzona certyfikatem);
- posiadać doświadczenie i biegłość w pracy laboratoryjnej, znajomość mikroskopii świetlnej i fluorescencyjnej. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w analizie ilościowej i jakościowej obrazu mikroskopowego oraz znajomość technik immunohistochemicznych;
- odbyte szkolenia rozwijające umiejętności zawodowe wspierające rozwój naukowy będą mile widziane;
- nie być ukarany/-na karą dyscyplinarną wydalenia z pracy z uczelni z zakazem wykonywania pracy w uczelniach na okres od 6 miesięcy do 5 lat lub pozbawienia prawa do wykonywania zawodu nauczyciela akademickiego na okres 10 lat;
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych;
- korzystać z pełni praw publicznych;
- nie być skazany/-a prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do wypoczynku, dodatkowe wynagrodzenie roczne, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w temacie e-maila: kandydat na adiunkta w KIPPW) w terminie do dnia 23.10.2021 roku
Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji i Nauki.