Rektor
ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta
w grupie pracowników dydaktycznych
w Katedrze Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych
- Opis zadań na stanowisku:
- Prowadzenie zajęć dydaktycznych w języku polskim i angielskim w szczególności z przedmiotu Choroby ryb,
- Prowadzenie przedmiotu fakultatywnego Choroby ryb ozdobnych,
- Prowadzenie konsultacji dla studentów,
- Opieka nad Studenckim Kołem Naukowym,
- Prowadzenie Pracowni Chorób Ryb,
- Prowadzenie zajęć z epidemiologii weterynaryjnej,
- Udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni.
- Wymagania wobec kandydata
- Posiada stopień naukowy doktora,
- Posiada tytuł zawodowy lekarza weterynarii,
- Posiada prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
- Posiada tytuł specjalisty z zakresu chorób ryb,
- Odbył/a staż krajowy lub zagranicznyz zakresu ichtiopatologii w zagranicznych ośrodkach naukowych,
- Posiada doświadczenie w pracy z rybami hodowlanymi i ozdobnymi,
- Posiada doświadczenie dydaktyczne w zakresie prowadzenia zajęć z przedmiotu choroby ryb w języku polskim i angielskim,
- Posiada umiejętność prowadzenia zajęć metodami zdalnymi,
- Posiada czynną znajomość języka angielskiego (minimum na poziomie B2).
- Posiada kwalifikacje określone w ustawie i statucie,
- nie została ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8
- spełnia wymagania, o których mowa w art. 20 ust 1 pkt 1-3
- Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony przez Bibliotekę Główną UPWr,
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych,
- skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- skan certyfikatu potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu oraz okresu ważności certyfikatu,
- oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie .
- Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila: Kandydat na stanowisko adiunkta dydaktycznego w KEzKPiZE) w terminie do dnia 19 czerwca 2021 roku.
- Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- klauzulę ws. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
- Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
- Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.