Konkursy na stanowiska nauczycieli akademickich

Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta w gr. pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych

Termin składania dokumentów: 19.06.2021 roku

Rektor

ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta
w grupie
pracowników badawczo-dydaktycznych

w Katedrze Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych


 

  1. Opis zadań na stanowisku :
  • prowadzenie działalności naukowej,
  • kształcenie i wychowywanie studentów,
  • opieka nad Studenckim Kołem Naukowym,
  • podjęcie czynności związanych z promocją Przychodni Weterynaryjnej działającej w ramach Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych,
  • udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni.
  1. Wymagania wobec kandydata:
  • posiada stopnia naukowego doktora nauk weterynaryjnych,
  • posiada tytuł zawodowy lekarza weterynarii,
  • posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
  • wykazuje się znajomością zagadnień z zakresu epidemiologii weterynaryjnej, administracji weterynaryjnej oraz chorób zakaźnych zwierząt gospodarskich i chorób zakaźnych psów i kotów,
  • posiada dorobek naukowy w wyżej wymienionym obszarze nauk, ze szczególnym uwzględnieniem oryginalnych prac twórczych (wartość IF – min. 10, liczba pkt. MNiSW – min. 200),
  • odbył przynajmniej 15-tygodniowy staż badawczy w zagranicznej lub polskiej uczelni lub instytucji naukowej,
  • posiada prawo jazdy kat. B,
  • posiada doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami w języku polskim i angielskim z zakresu epidemiologii weterynaryjnej oraz chorób zakaźnych zwierząt gospodarskich, chorób zakaźnych psów i kotów,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w administracji weterynaryjnej,
  • wykazuje się znajomością języka angielskiego przynajmniej na poziomie min. B2) i języka polskiego – w mowie i piśmie,
  • posiada kwalifikacje określone w ustawie i statucie,
  • nie została ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8,
  • spełnia wymagania, o których mowa w art. 20 ust 1 pkt 1-3,
  • korzysta z pełni praw publicznych.
  1. Oferujemy:
  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
  • oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
  • spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony przez Bibliotekę Główną UPWr,
  • wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych,
  • skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • skan certyfikatu potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu oraz okresu ważności certyfikatu,
  • oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie .

 

  1. Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl  ( z dopiskiem w tytule maila: Kandydat na adiunkta badawczo-dydaktycznego w KEzKPiZE) w terminie do dnia 19 czerwca 2021 roku.
  2. Dokumenty powinny zawierać:
  • informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks

pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;

  • klauzulę ws. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
  1. Zawarcie informacji:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

  • administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
  • podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
  • zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
  • przysługuje Państwu prawo:
    1. dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
    2. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
    3. do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    4. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
  • w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
  • podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
  1. Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
  2. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 19-05-2021
Opublikowane przez: Justyna Łochańska
Data publikacji: 20-05-2021 20:00
Ostatnio zaktualizował: Justyna Łochańska
Data ostatniej aktualizacji: 21-05-2021 09:54