Rektor
ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta
w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych
w Instytutu Biologii Środowiskowej (w Zakładzie Antropologii)
- Opis zadań na stanowisku :
- prowadzenie działalności naukopwej (publikacje, starania o granty zewnętrzne i wewnętrzne),
- przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych,
- opieka nad pracami dyplomowymi i ich recenzowanie,
- podnoszenie kompetencji zawodowych przez udział w konferencjach i szkoleniach,
- udział w pracach organizacyjnych na rzecz jednostki i uczelni,
- inne, wynikające z profilu i charakteru jednostki.
- Wymagania wobec kandydata :
- Posiada stopień naukowy doktora nauk biologicznych lub doktora nauk medycznych i nauk o zdrowiu,
- Wykazuje się dorobkiem naukowym udokumentowanym co najmniej 4 publikacjami z listy JCR oraz aktywnym uczestnictwem w konferencjach naukowych,
- Posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie dydaktyczne,
- Posiada umiejętność prowadzenia zajęć dydaktycznych metodami zdalnymi i w języku polskim,
- Posiada udokumentowany przynajmniej 15-tygodniowy staż badawczy w zagranicznej lub polskiej uczelni lub instytucji naukowej,
- Dodatkowym atutem będzie aktywne uczestnictwo w życiu naukowym środowiska akademickiego i zawodowego,
- Posiada czynną znajomość języka niemieckiego potwierdzoną certyfikatem,
- Posiada kwalifikacje określone w ustawie i statucie,
- Nie została ukarana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 276 ust. 1 pkt 7 i 8,
- Spełnia wymagania, o których mowa w art. 20 ust 1 pkt 1-3.
- Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
- spis publikacji z uwzględnieniem punktacji naukowej, potwierdzony przez Bibliotekę Główną UPWr,
- wyniki osiągnięte w dotychczasowej karierze: mobilność kandydata, pozyskiwane granty, prowadzone badania, działania innowacyjne, otwartość na przedsiębiorczość i praktyczny aspekt badań naukowych,
- skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- skan certyfikatu potwierdzającego znajomość języka obcego, ze wskazaniem poziomu oraz okresu ważności certyfikatu,
- oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie.
- Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl (z dopiskiem w tytule maila: Kandydat na adiunkta badawczo-dydaktycznego w IBŚ) w terminie do dnia 20 czerwca 2021 roku.
- Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- klauzulę ws. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
- Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
- Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.