Rektor
ogłasza konkurs na stanowisko lektora języka angielskiego (2 etaty)
w grupie pracowników dydaktycznych
w Studium Języków Obcych i Nauk Humanistyczno-Społecznych
- Opis zadań na stanowisku:
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego ogólnego;
- Prowadzenie zajęć z języka angielskiego specjalistycznego;
- Praca organizacyjna na rzecz jednostki i uczelni;
- inne, wynikające z profilu i charakteru jednostki.
- Wymagania wobec kandydata:
Kryteria kwalifikacyjne:
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 113 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668 z późn. zm.) i w § 62 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- posiadać tytuł zawodowy magistra filologii angielskiej,
- posiadać doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela,
- wykazywać udokumentowany udział w szkoleniach (stażach, kursach) podwyższających kwalifikacje zawodowe, które będą oceniane pod kątem ich przydatności w pracy w SJOiNHS,
- posiadać znajomości metodyki nauczania języków obcych,
- wykazywać się pełną dyspozycyjnością i gotowością do pracy na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych wszystkich stopni na różnych kierunkach UPWr,
- posiadać znajomość Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR) oraz umiejętność opracowywana kursów profilowanych,
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z języka ogólnego,
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z wykorzystaniem technik nauczania na odległość,
- posiadać doświadczenie w tłumaczeniu tekstów z j. polskiego na j. angielski i z j. angielskiego na j. polski oraz gotowość tłumaczenia tekstów na rzecz uczelni. Mile widziane doświadczenie w tłumaczeniu konsekutywnym.
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie we współpracy zagranicznej.
- Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy;
- wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego oraz systemu motywacyjnego,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne naukowo/dydaktycznie środowisko pracy,
- atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, dofinansowanie aktywności sportowej itp.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
5) oświadczenie o podstawowym miejscu pracy,
6)opinia/referencje z poprzedniego miejsca pracy,
7)skany dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie,
8)oświadczenie dotyczące statusu zatrudnienia w Uniwersytecie .
- Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres hr@upwr.edu.pl w terminie do dnia 03 czerwca 2021 roku
- Dokumenty powinny zawierać:
- informacje, o których mowa w art. 22¹ § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks
pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia;
- klauzulę ws. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, podanych w załączonych dokumentach aplikacyjnych, przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu na potrzeby realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego.
- Zawarcie informacji:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod numerem telefonu 71 3205445 lub za pośrednictwem adresu mailowego: iod@upwr.edu.pl;
- podane przez Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji toczącego się procesu rekrutacyjnego;
- zebrane w procesie rekrutacyjnym dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
- Państwa dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne dla realizacji procesu rekrutacyjnego;
- przysługuje Państwu prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia; wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
- do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (lub innego organu nadzorczego, który będzie właściwy do rozpatrzenia skargi) na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, przy czym prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- w trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, czyli żadne decyzje dotyczące przyjęcia kandydata do pracy nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz nie buduje się żadnych profili kandydatów;
- podane przez Państwa dane zawarte w dokumentach rekrutacyjnych nie są obowiązkowe, jednak są warunkiem koniecznym do uczestniczenia w naborze na wolne stanowisko pracy w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu.
- Odpowiemy na oferty kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne.
- Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Uniwersytetu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa Nauki i Edukacji.
- W procesie rekrutacji na stanowiska naukowe Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszcza odstępstwo od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.