2018 rok

Komunikat nr 7/2018 Kwestora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 listopada 2018 roku

w sprawie terminów rozliczenia roku 2018

Status komunikatu: Nie obowiązuje

Harmonogram spraw finansowo-księgowych dot. 2018 roku.

W celu zapewnienia prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdania finansowego za rok 2018 proszę o:

Do dnia 12.12.2018

  • Dostarczenie faktur zakupowych do Kancelarii Ogólnej
  • Rozliczenie pobranych zaliczek gotówkowych (13.01.2018. lista nierozliczonych zaliczek będzie przekazana do Działu Kadr i Płac)
  • Rozliczenie przedpłat (dostarczenie faktur do Kancelarii Ogólnej)
  • Rozliczenie się z Kasą Uczelni tzn. wpłaty lub odbiór pieniędzy
  • Zakończenie wypłat zaliczek gotówkowych

 

Do dnia 19.12.2018

  • Złożenie rozliczeń usług klinicznych za okres 1-15.12.2018

 

Do dnia 03.01.2018

  • Złożenie rozliczeń usług klinicznych za okres 16-31.12.2018

 

Do dnia 09.01.2018

  • Złożenie w Kancelarii Ogólnej not księgowych przez jednostki prowadzące badania w RZD Swojec

 

Do dnia 15.01.2019.

  • Rozliczenie delegacji z 2018 r. (Od 16.01.2019. możliwość rozliczenia delegacji zostanie zablokowana)

 

Do dnia 08.02.2018

  • Dokonania uzgodnienia poniesionych kosztów przez kierowników dot. projektów badawczych i dydaktycznych, studiów podyplomowych, kursów, szkoleń, konferencji, usług klinicznych.

 

Za przestrzeganie powyższych ustaleń odpowiedzialni są Kierownicy Jednostek Organizacyjnych.

 

Kwestor
mgr Wioletta Fałowska
Rektor
prof. dr hab. Tadeusz Trziszka

Historia wersji
Wytworzył: Wioletta Fałowska
Data wytworzenia: 15-11-2018
Opublikowane przez: Piotr Kaługa
Data publikacji: 26-11-2018 14:36
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 08-12-2022 15:01