2012 rok

Komunikat nr 5/2012 Kwestora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 18.10.2012 r.

w sprawie rozliczania delegacji i faktur/rachunków gotówkowych na osobiste rachunki bankowe

Status komunikatu: Nie obowiązuje

  1. W związku z uwagami dotyczącymi sposobu rozliczania delegacji i faktur/rachunków gotówkowych oraz w celu ułatwienia komunikacji oraz opisywania dokumentów z dniem 05.11.2012 r. wprowadzony zostaje ujednolicony sposób przekazywania przez pracowników uczelni dyspozycji do Działu Księgowości Finansowej odnośnie zwrotu poniesionych wydatków za faktury/rachunki gotówkowe oraz za delegacje na osobisty rachunek bankowy.

  2. Pracownicy, dokonujący rozliczeń gotówkowych proszeni są o jednorazowe wypełnienie załączonego wzoru – dyspozycji przekazywania gotówki na rachunek bankowy.

  3. Rachunek bankowy podany przez pracownika uczelni zostanie jednorazowo wpisany do elektronicznego systemu księgowego i na ten rachunek będą zwracane gotówkowe środki pieniężne, bez konieczności każdorazowego wpisywania numeru rachunku bankowego na fakturach i delegacjach.

  4.  Każdą zmianę osobistego rachunku bankowego należy zgłosić w Dziale Księgowości Finansowej.

  5. W przypadkach, kiedy zwrot dotyczy jednorazowej operacji pieniężnej dotyczącej studenta, doktoranta, czy innej osoby nie będącej pracownikiem uczelni nadal obowiązywać będzie konieczność podania nr rachunku bankowego na fakturze i druku delegacji.

  6. W związku z powyższym proszę, od 05.11.2012 r., do pierwszego rozliczenia gotówkowego dołączyć dyspozycje przekazywania gotówki na rachunek bankowy (wzór nr 1).

Kwestor

mgr Urszula Paszkowska-Szczerba

Pliki do pobrania


Historia wersji
Wytworzył: Urszula Paszkowska-Szczerba
Data wytworzenia: 18-10-2012
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 18-10-2012 15:21
Ostatnio zaktualizował: Sebastian Wuczkowski
Data ostatniej aktualizacji: 15-04-2022 11:21