2012 rok

Komunikat nr 3/2012 Kwestora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 08.10.2012 r.

w sprawie zmiany dokumentowania dokonania opłaty pocztowej



  1. Z dniem 15.10.2012 r. wprowadzony zostaje ujednolicony sposób dokumentowania zapłaty za usługę pocztową realizowaną w urzędzie pocztowym.

  2. Dotychczasowy dokument rozliczający zapłatę za usługę pocztową „pokwitowanie” zostaje zastąpiony fakturą VAT.

  3. Pracownicy urzędu pocztowego są zobowiązani do wystawienia faktury VAT na prośbę usługobiorcy. W związku z powyższym prosimy o egzekwowanie ww. prawa.

  4.  „ Pokwitowanie” i inne dokumenty nie będące fakturą VAT nie będą rozliczane.

Kwestor

mgr Urszula Paszkowska-Szczerba



Historia wersji
Wytworzył: Urszula Paszkowska-Szczerba
Data wytworzenia: 08-10-2012
Opublikowane przez: Maria Szołomicka-Gerlicz
Data publikacji: 08-10-2012 09:10
Ostatnio zaktualizował: Sebastian Wuczkowski
Data ostatniej aktualizacji: 17-12-2012 15:08