2023 rok

Komunikat nr 13/2023 Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 października 2023 roku

w sprawie wprowadzenia doręczeń elektronicznych na UPWr

Minister Cyfryzacji wydał komunikat, zgodnie z którym do 10 grudnia br. podmioty objęte ustawą (w tym Uczelnie) muszą posiadać adres do doręczeń elektronicznych i prowadzić wymianę korespondencji za pośrednictwem skrzynki e-Doręczeń. Usługa doręczenia elektronicznego jest równoważna prawnie z tradycyjną przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru. 


W związku z powyższym zmianie ulegnie sposób wysyłki listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, którego nadanie będzie odbywać się tylko i wyłącznie w formie elektronicznej. Dopiero wyjątkowo, gdy doręczenie elektroniczne nie będzie możliwe, dopuszczalne będzie dostarczenie korespondencji z wykorzystaniem tradycyjnej przesyłki listowej.


Bieżące informacje na temat e-doręczeń udostępniane będą w uczelnianym intranecie przez Centrum Kancelaryjno-Archiwalne.  

Kanclerz

 
mgr Wioletta Fałowska 


Historia wersji
Wytworzył: Wioletta Fałowska
Data wytworzenia: 13-10-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 13-10-2023 08:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 13-10-2023 08:57