w sprawie wprowadzenia doręczeń elektronicznych na UPWr
Minister Cyfryzacji wydał komunikat, zgodnie z którym do 10 grudnia br. podmioty objęte ustawą (w tym Uczelnie) muszą posiadać adres do doręczeń elektronicznych i prowadzić wymianę korespondencji za pośrednictwem skrzynki e-Doręczeń. Usługa doręczenia elektronicznego jest równoważna prawnie z tradycyjną przesyłką poleconą za potwierdzeniem odbioru.
W związku z powyższym zmianie ulegnie sposób wysyłki listu poleconego za potwierdzeniem odbioru, którego nadanie będzie odbywać się tylko i wyłącznie w formie elektronicznej. Dopiero wyjątkowo, gdy doręczenie elektroniczne nie będzie możliwe, dopuszczalne będzie dostarczenie korespondencji z wykorzystaniem tradycyjnej przesyłki listowej.
Bieżące informacje na temat e-doręczeń udostępniane będą w uczelnianym intranecie przez Centrum Kancelaryjno-Archiwalne.
Kanclerz
mgr Wioletta Fałowska
Wytworzył: | Wioletta Fałowska |
---|---|
Data wytworzenia: | 13-10-2023 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 13-10-2023 08:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 13-10-2023 08:57 |