Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej UPWr

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

1. Data publikacji strony BIP: 2003-10-07
2. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-04-05

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

1. Dokumenty w formacie pdf:

a) część dokumentów elektronicznych umieszczonych na stronie jest w formie nierozpoznanych skanów w formacie pdf.

b) większość plików pdf nie posiada nadanej struktury dokumentu.

2. Powtarzające się nazwy linków na kilku podstronach.

Informujemy, że treści niedostępne wynikające z błędów redaktorskich są systematycznie poprawiane.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

1. Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-24
2. Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-24
3. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mgr Katarzyna Różycka.
e-mail: redaktor.bip@upwr.edu.pl
Telefon: 71 320 5177

Koordynacją dostępności na UPWr zajmuje się Centrum Wsparcia i Dostępności
mgr Patrycja Krzemieniec
e-mail: centrum.wsparcia@upwr.edu.pl
Telefon: 71 320 1841, 5166

Dane kontaktowe do Pełnomocnika rektora ds. osób niepełnosprawnych
dr Mirosława Pietryka
71 320 5221
e-mail: pelnomocnik.niepelnosprawni@upwr.edu.pl

Konsultacje: wtorki w godz. 12:00-13:00 oraz piątki w godz. 10:00-11:00 w Centrum Dydaktyczno-Naukowym pl. Grunwaldzki 24a, IV piętro, pok. 410

Każdy ma prawo:

1. Zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
2. Zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
3. Wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

1. Dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
2. Wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
3. Wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Organ nadzorujący: Biuro Organizacyjne
adres: ul. Norwida 25, 50-375 Wrocław
e-mail: redaktor.bip@upwr.edu.pl
telefon: 71 320 5177

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Na stronie internetowej kontrast spełnia wymagania WCAG na poziomie AAA, a rozmiar czcionki na poziomie A A+ A++.
Strona zgodna jest z wytyczną 2.1.2 Klawiatura niezablokowana (A).

Inne informacje i oświadczenia

Informujemy, że treści niedostępne wynikające z błędów redaktorskich są systematycznie poprawiane. Dokładamy starań, aby wszystkie udostępniane przez nas dokumenty cyfrowe posiadały logiczną strukturę, a elementy graficzne w nich występujące posiadały opisy alternatywne zapewniając ich dostępność i rozpoznawalność. Niektóre załączniki są nierozpoznanym skanem w formacie PDF lub są złożonymi dokumentami zawierającymi, np. obszerne tabele. W takim przypadku mogą Państwo skontaktować się z nami. Postaramy się użytecznie przedstawić potrzebą treść wskazanego dokumentu.

Dodatkowo prowadzimy prace nad zwiększeniem dostępności udostępnianych dokumentów elektronicznych, opisem alternatywnym do grafik, audiodeskrypcją i dostępem alternatywnym do informacji o podstawowej działalności uczelni.

Raporty o stanie zapewnienia dostępności


Historia wersji
Wytworzył: Aleksandra Pomian
Data wytworzenia: 24-03-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 24-03-2021 11:55
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 05-04-2023 12:38