2024 rok

Zarządzenie nr 82/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 marca 2024 roku

w sprawie powołania komisji „Pro Memoria”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i pkt 50 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się stałą komisję „Pro Memoria” w następującym składzie:

Przewodniczący: mgr inż. Aleksandra Zachacz – Kierownik Sekcji Administracyjno-Gospodarczej, Centrum Zarządzania Budynkami

Członkowie:

- dr hab. Robert Kasperek – Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji,
- prof. dr hab. inż. Anna Karczewska – Wydział Przyrodniczo-Technologiczny,
- prof. dr hab. inż. Wojciech Dobicki – Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt,
- dr Robert Karczmarczyk – Wydział Medycyny Weterynaryjnej,
- dr hab. inż. Maria Hełdak – Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu.

§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do zinwentaryzowania grobów szczególnie zasłużonych pracowników uczelni.
  2. Komisja każdego roku aktualizuje dane dotyczące liczby i stanu grobów, które publikowane są w kanałach informacyjnych UPWr.

§ 3

  1. Pierwsze posiedzenie organizuje rektor.
  2. Posiedzenie odbywa się przy minimum ½ składu Komisji. Dopuszcza się uczestnictwo zdalne w obradach.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 22-03-2024
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 22-03-2024 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 22-03-2024 09:03