w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się Uczelnianą Komisję Inwentaryzacyjną na okres do 31 sierpnia 2028 r. w następującym składzie:
Przewodniczący: prof. dr hab. Jan Twardoń – Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich
Wiceprzewodnicząca: mgr Anna Kukowska – kierownik Biura Inwentaryzacji
Członkowie:
- mgr Anna Kutnik – zastępca dyrektora ds. gospodarczych w Centrum Zarządzania Budynkami,
- mgr Renata Dworzycka – starszy specjalista w Dziale Księgowości i Majątku,
- mgr Ewa Mrożek – kierownik rejonu,
- dr Dominik Poradowski – przedstawiciel KZ NSZZ „Solidarność’80”,
- dr inż. Włodzimierz Kita – przedstawiciel NSZZ „Solidarność”,
- inż. Wiesław Wojdyło – starszy specjalista w Sekcji zakupów aparatury,
- Monika Domaszewicz– specjalista w Dziale Księgowości i Majątku.
§ 2
1. Uczelniana Komisja Inwentaryzacyjna odpowiada za nadzór nad rzetelnością i prawidłowością spisów z natury przeprowadzanych przez zespoły spisowe.
2. Do zadań Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
1) kontrola rzetelności i prawidłowości spisów z natury;
2) przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego mającego na celu ustalenie:
a) przyczyn powstawania różnic inwentaryzacyjnych oraz osób winnych ich powstaniu,
b) sposobu rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych,
c) kompensaty różnic inwentaryzacyjnych.
§ 3
1. Przewodniczący Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej odpowiada za nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem spisów z natury, ustalaniem różnic inwentaryzacyjnych i przyczyn ich powstawania oraz osób za nie odpowiedzialnych.
2. Do zadań przewodniczącego Uczelnianej Komisji Inwentaryzacyjnej należy:
1) kierowanie pracą uczelnianej komisji inwentaryzacyjnej i ustalanie czynności poszczególnych członków komisji;
2) prowadzenie wyrywkowej kontroli rzetelności i poprawności przygotowań oraz przebiegu prac inwentaryzacyjnych;
3) weryfikacja różnic inwentaryzacyjnych ilościowych i wartościowych;
4) terminowe sporządzanie protokołów z przeprowadzonych weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych;
5) opracowywanie pisemnych sprawozdań omawiających przebieg i wyniki inwentaryzacji.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. dr h.c. Krzysztof Kubiak
Wytworzył: | Krzysztof Kubiak |
---|---|
Data wytworzenia: | 15-10-2024 |
Opublikowane przez: | Agnieszka Kaczmarek |
Data publikacji: | 17-10-2024 08:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Agnieszka Kaczmarek |
Data ostatniej aktualizacji: | 17-10-2024 08:58 |