2024 rok

Zarządzenie nr 200/2024/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 października 2024 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem będzie dostawa i montaż mebli na potrzeby domów studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.), § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem będzie dostawa i montaż mebli na potrzeby domów studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, w składzie:

Przewodniczący: mgr Piotr Kukowski

Członkowie:

    - mgr inż. Ewa Palczyńska,
    - lic. Nikola Górska,
    - mgr Paulina Woron-Kubat,
    - Zofia Górska,
    - Krystyna Kujawa,
    - mgr inż. Katarzyna Budzyńska,
    - mgr Agnieszka Mocak-Manikowska – sekretarz komisji.

§ 2

1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

§ 3

1. Zakres prac komisji określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu — § 10-16.
2. Obsługę komisji zapewni Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów - Sekcja Zamówień i Umów, która jest odpowiedzialna za kompletowanie, przechowywanie i archiwizację dokumentacji powstającej w toku postępowania.

§ 4

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. dr h.c. Krzysztof Kubiak


Historia wersji
Wytworzył: Krzysztof Kubiak
Data wytworzenia: 09-10-2024
Opublikowane przez: Agnieszka Kaczmarek
Data publikacji: 11-10-2024 09:00
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Kaczmarek
Data ostatniej aktualizacji: 11-10-2024 09:43