2023 rok

Zarządzenie nr 240/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 5 października 2023 roku

w sprawie powołania komisji konkursowej dokonującej wyboru na stanowisko archiwisty/koordynatora ds. czynności kancelaryjnych w Archiwum

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 i pkt 7 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i pkt 8 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

Celem wyłonienia osoby na stanowisko archiwisty/koordynatora ds. czynności kancelaryjnych w Archiwum powołuje się komisję konkursową w następującym składzie:

Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk

Członkowie komisji:

  • mgr Katarzyna Tomsia
  • mgr Patrycja Sikora
  • mgr Barbara Kulińska
  • lic. Katarzyna Kruszyńska – Kasprzak

§ 2

  1. Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

  2. Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności wyboru kandydata na stanowisko, o którym mowa w § 1 i przekazać go bez zbędnej zwłoki Rektorowi.

  3. Obsługę komisji zapewni Dział Kadr i Płac.

  4. Pracownikowi Działu Kadr i Płac, oddelegowanemu do obsługi komisji, zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Z upoważnienia Rektora

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 05-10-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 06-10-2023 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 06-10-2023 13:57