2023 rok

Zarządzenie nr 228/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 25 września 2023 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego dostawy serwera wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ramach zadania nr 1 - Opracowanie i wdrożenie inteligentnego systemu sterowania i kontroli w celu wdrożenia procedur i zarządzania laboratoriami CITu w części gospodarczej, projektu Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia” na rzecz Rozwoju Regionalnego

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605  z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem będzie dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ramach zadania nr 1 - Opracowanie i wdrożenie inteligentnego systemu sterowania i kontroli w celu wdrożenia procedur i zarządzania laboratoriami CITu w części gospodarczej, projektu Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu „Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia” na rzecz Rozwoju Regionalnego,  w składzie:
Przewodniczący komisji: inż. Łukasz Lenarczyk

Członkowie Komisji:

  • mgr inż. Łukasz Pasternak,
  • Damian Sandak,
  • mgr Mirosław Łukaszuk,
  • mgr inż. Patrycja Miśków (sekretarz komisji).


§ 2

1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.


§ 3

Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 4

Zakres prac Komisji określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu  — § 10-16.


§ 5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


 
Z upoważnienia Rektora UPWr


prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 25-09-2023
Opublikowane przez: Agnieszka Kaczmarek
Data publikacji: 26-09-2023 13:00
Ostatnio zaktualizował: Agnieszka Kaczmarek
Data ostatniej aktualizacji: 26-09-2023 13:19