2023 rok

Zarządzenie nr 14/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 stycznia 2023 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wdrożenie (konfiguracja i uruchomienie na infrastrukturze Uczelni) nowych funkcjonalności w systemie USOS, mających na celu doskonalenie obsługi administracyjnej studentów i warunków odbywania studiów, w szczególności elektronicznego obiegu dokumentów studenckich (wniosków, dokumentów studenckich i decyzji administracyjnych) w USOS

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust.3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wdrożenie (konfiguracja i uruchomienie na infrastrukturze Uczelni) nowych funkcjonalności w systemie USOS, mających na celu doskonalenie obsługi administracyjnej studentów i warunków odbywania studiów, w szczególności elektronicznego obiegu dokumentów studenckich (wniosków, dokumentów studenckich i decyzji administracyjnych) w USOS, w składzie:

Przewodnicząca Komisji - dr Katarzyna Lech-Książkiewicz.

Członkowie Komisji:

  • mgr Teresa Chabińska - członek komisji,
  • mgr inż. Marcin Gąsiorek - członek komisji,
  • mgr inż. Sebastian Ploch - członek komisji,
  • mgr Urszula Siembieda - członek komisji,
  • inż. Robert Niedźwiecki - sekretarz komisji.

§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

§ 3

Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4

Zakres prac Komisji określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.

§ 5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 16-01-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 17-01-2023 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 17-01-2023 09:05