2023 rok

Zarządzenie nr 137/2023/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 lipca 2023 roku

w sprawie powołania komisji odbiorowej dla zadania pn. „Zakup wyposażenia wraz z montażem dla Centrum Biologii Stosowanej i Centrum Eksperymentalnych Zakażeń Zwierząt w ramach projektu „Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm., zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z zakończonym montażem mebli laboratoryjnych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup wyposażenia wraz z montażem dla Centrum Biologii Stosowanej i Centrum Eksperymentalnych Zakażeń Zwierząt w ramach projektu "Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” powołuje się komisję odbiorową dla ww. zadania w składzie:

Przewodniczący komisji: dr inż. Marek Szołtysik –  Lider CIT - Food

Zastępca przewodniczącego komisji: mgr inż. Dorota Bączyńska – Samodzielny referent Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów

Członkowie komisji:

  • dr hab. Krzysztof Grzymajło – Lider CIT - Weterynaria,
  • dr inż. Łukasz Bobak – Przedstawiciel Użytkowników,
  • Mateusz Łagoda – Inspektor nadzoru robót sanitarnych,
  • mgr inż. Michał Woźniak – Inspektor nadzoru robót elektrycznych,
  • mgr inż. Bogusław Baraniecki – Przedstawiciel Sekcji Infrastruktury Technicznej,
  • Andrzej Bielecki –  Kierownik Sekcji Eksploatacji,
  • mgr Beata Nastiuk –  Kierownik Działu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej,
  • mgr inż. Rafał Gocha – Kierownik rejonu,
  • mgr Marta Tudzio – Kierownik Sekcji Zakupów Aparatury,
  • mgr inż. Bartłomiej Wojdyło – Dyrektor Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów,
  • Lab. 1 prof. dr hab. Krzysztof Marycz,
  • Lab. 2A prof. dr hab. inż. Adam Figiel,
  • Lab. 2B prof. dr hab. inż. Andrzej Białowiec,
  • Lab. 5A dr inż. Anna Pudło,
  • Lab. 5B dr inż. Łukasz Bobak,
  • Lab. 6 dr hab. inż. Joanna Kolniak – Ostek,
  • Lab. 7 dr inż. Radosław Spychaj,
  • Lab. 8A dr hab. inż. Artur Gryszkin,
  • Lab. 8B prof. dr hab. inż. Agnieszka Kita,
  • Lab. 9 prof. dr hab. inż. Sebastian Opaliński,
  • Lab. 10 prof. dr hab. inż. Anita Rywińska,
  • Lab. 11 dr inż. Marzena Styczyńska,
  • Lab. 12 dr Tomasz Strzała,
  • Lab. 13 dr Maja Słupczyńska,
  • Lab. 14 prof. dr hab. inż. Antoni Szumny.

§ 2

Zadaniem komisji jest dokonanie odbioru końcowego prac związanych z zakończeniem realizacji zadania pn. „Zakup wyposażenia wraz z montażem dla Centrum Biologii Stosowanej i Centrum Eksperymentalnych Zakażeń Zwierząt w ramach projektu ,,Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”.

§ 3

Z przeprowadzonego odbioru komisja sporządzi protokoły odbioru końcowego dla ww. zadania inwestycyjnego, które dołączy do dokumentacji projektowej.

§ 4

  1. Obsługę komisji odbiorowej zapewnia Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów.

  2. Pracownikowi Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów oddelegowanemu do obsługi komisji odbiorowej zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 03-07-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 03-07-2023 19:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 03-07-2023 19:32