w sprawie powołania doraźnej komisji dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa automatycznej platformy do badania i analizy oddziaływań międzycząsteczkowych w czasie rzeczywistym opartej o technologię powierzchniowego rezonansu plazmowego (SPR) wraz z jednostką sterującą i oprogramowaniem.
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022 poz. 574 z późn. zm.), §8 ust. 2 i ust.3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust.1 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa automatycznej platformy do badania i analizy oddziaływań międzycząsteczkowych w czasie rzeczywistym opartej o technologię powierzchniowego rezonansu plazmowego (SPR) wraz z jednostką sterującą i oprogramowaniem
w składzie:
Przewodniczący komisji:
inż. Robert Niedźwiecki
Zastępca Przewodniczącego komisji:
dr hab. Krzysztof Grzymajło
Członkowie komisji:
1) dr Jarosław Suchański
2) dr Maciej Zacharski
3) mgr Magdalena Sworczuk – przedstawiciel Sekcji zakupu aparatury
4) mgr inż. Patrycja Miśków
5) mgr Agnieszka Barczyk – sekretarz komisji.
§ 2
1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).
§3
Komisja w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§4
Posiedzenia komisji mogą odbywać się w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.
§5
Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 10-06-2022 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 14-06-2022 09:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 14-06-2022 09:38 |