2022 rok

Zarządzenie nr 70/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 10 czerwca 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa automatycznej platformy do badania i analizy oddziaływań międzycząsteczkowych w czasie rzeczywistym opartej o technologię powierzchniowego rezonansu plazmowego (SPR) wraz z jednostką sterującą i oprogramowaniem.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022 poz. 574 z późn. zm.), §8 ust. 2 i ust.3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust.1 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest dostawa automatycznej platformy do badania i analizy oddziaływań międzycząsteczkowych w czasie rzeczywistym opartej o technologię powierzchniowego rezonansu plazmowego (SPR) wraz z jednostką sterującą i oprogramowaniem
w składzie:
Przewodniczący komisji:
inż. Robert Niedźwiecki
Zastępca Przewodniczącego komisji:
dr hab. Krzysztof Grzymajło
Członkowie komisji:

1) dr Jarosław Suchański
2) dr Maciej Zacharski
3) mgr Magdalena Sworczuk – przedstawiciel Sekcji zakupu aparatury
4) mgr inż. Patrycja Miśków
5) mgr Agnieszka Barczyk – sekretarz komisji.

§ 2

1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.
2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.).

§3

Komisja w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§4

Posiedzenia komisji mogą odbywać się w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 10-06-2022
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 14-06-2022 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 14-06-2022 09:38