2022 rok

Zarządzenie nr 182/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 25 listopada 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup pierwszego wyposażenia dla Centrum Biologii Stosowanej w ramach projektu ,,Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zakup pierwszego wyposażenia dla Centrum Biologii Stosowanej w ramach projektu ,,Regionalne Centrum Innowacyjnych Technologii Produkcji, Przetwórstwa i Bezpieczeństwa Żywności Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”, w składzie:

Przewodniczący komisji:

dr inż. Marek Szołtysik,

Członkowie komisji:

1) mgr inż. Dorota Bączyńska,
2) dr inż. Łukasz Bobak,
3) inż. Wiesław Wojdyło,
4) mgr Agnieszka Barczyk,
5) mgr Gabriela Janeczek-Kantecka (sekretarz komisji).


§ 2


1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.


2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


§ 3


Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 4


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.


§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 25-11-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 25-11-2022 13:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 25-11-2022 13:56