2022 rok

Zarządzenie nr 18/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 14 lutego 2022 roku

w sprawie powołania Komisji ds. oceny projektów Budżetu Partycypacyjnego dla pracowników i studentów

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się stałą Komisję ds. oceny projektów Budżetu Partycypacyjnego dla pracowników i studentów, w składzie:


Przewodniczący: mgr inż. Krzysztof Grembowski – kanclerz ds. administracyjno-gospodarczych


Zastępca przewodniczącego: mgr Wioletta Fałowska – kwestor


Członkowie:

  • dr hab. inż. Jolanta Dąbrowska – kierownik Katedry Budownictwa,

  • dr inż. Katarzyna Tokarczyk-Dorociak – przedstawicielka Katedra Architektury Krajobrazu,

  • mgr inż. Anna Wawrzyniak-Olszak – dyrektor Centrum Inwestycji,

  • mgr Magdalena Nowak – dyrektor Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości,

  • mgr inż. Agata Kaczmarek – kierownik Sekcji spraw studenckich w Centrum Spraw Studenckich,

  • mgr inż. Grzegorz Marut – przedstawiciel Szkoły Doktorskiej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu,

  • Sandra Mulica – przewodnicząca Samorządu Studenckiego.


§ 2


Do zadań komisji należy:

1) ocena wniosków dotyczących projektów w ramach Budżetu Partycypacyjnego dla pracowników i studentów pod kątem formalnym i merytorycznym, zgodnie z zasadami i wymogami określonymi w Regulaminie Budżetu Partycypacyjnego;

2) poinformowanie autorów wniosków (wnioskodawców) o ewentualnych brakach formalnych i/lub merytorycznych oraz wyznaczenie terminu na ich uzupełnienie;

3) przygotowanie wykazu projektów spełniających kryteria formalne i merytoryczne, o których mowa w pkt 1.


§ 3


Komisja zobowiązana jest do sporządzenia protokołu z posiedzenia oceniającego wnioski i przekazania go bez zbędnej zwłoki do rektora.


§ 4


Komisja podejmuje decyzje zwykłą większością głosów, przy obecności co najmniej 6 członków, wliczając przewodniczącego i zastępcę przewodniczącego.


§ 5


1. Obsługę komisji ds. oceny projektów Budżetu Partycypacyjnego dla pracowników i studentów zapewni Dział Promocji.

2. Pracownikowi Działu Promocji, oddelegowanemu do obsługi komisji, o której mowa w ust. 1, powierzona zostanie funkcja jej sekretarza.


§ 6


Komisja ds. oceny projektów Budżetu Partycypacyjnego dla pracowników i studentów zostaje powołana do dnia 31 grudnia 2022 roku.

§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 14-02-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 14-02-2022 13:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 14-02-2022 13:56