2022 rok

Zarządzenie nr 149/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 11 października 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa polegająca na analizie przedwdrożeniowej, zaprojektowaniu, konfiguracji i wdrożeniu inteligentnego systemu sterowania, kontroli i zarządzania pomiędzy uczelnią a Centrum Innowacyjnych Technologii składającego się z 3 części: Część 1: modułu CRM (Custormer Relationship Management/System Zarządzania Relacjami z Klientem), Część 2: modułu wspomagającego pozyskiwanie, agregacje danych i monitorowanie projektów (dalej: Moduł Projektowy), Część 3: modułu systemu wspomagającego dydaktykę (dalej: Moduł dydaktyczny) i szkolenia oraz integrującego narzędzia dydaktyczne

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest usługa polegająca na analizie przedwdrożeniowej, zaprojektowaniu, konfiguracji i wdrożeniu inteligentnego systemu sterowania, kontroli i zarządzania pomiędzy uczelnią a Centrum Innowacyjnych Technologii składającego się z 3 części: Część 1: modułu CRM (Custormer Relationship Management/System Zarządzania Relacjami z Klientem), Część 2: modułu wspomagającego pozyskiwanie, agregacje danych i monitorowanie projektów (dalej: Moduł Projektowy), Część 3: modułu systemu wspomagającego dydaktykę (dalej: Moduł dydaktyczny) i szkolenia oraz integrującego narzędzia dydaktyczne, w składzie:

1) dr Anna Laskowska – przewodnicząca komisji,
2) dr inż. Przemysław Tymków,
3) mgr Aleksandra Bąk,
4) mgr Jakub Sojka,
5) mgr inż. Sebastian Ploch,
6) mgr inż. Bartłomiej Wojdyło,
7) mgr inż. Marta Lewińska,
8) mgr inż. Patrycja Miśków,
9) mgr Agnieszka Barczyk – sekretarz komisji.


§ 2


1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.

2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.


§ 3


Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 4


Tryb prac komisji i jej zadania określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.


§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 11-10-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 12-10-2022 07:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 12-10-2022 07:45