2022 rok

Zarządzenie nr 145/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wykonanie zadania pn.: Dostawa automatycznego wysokopróżniowego systemu do pomiaru powierzchni właściwej – 3 części

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 2 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wykonanie zadania pn.: Dostawa automatycznego wysokopróżniowego systemu do pomiaru powierzchni właściwej – 3 części, w składzie:

Przewodniczący komisji - prof. dr hab. inż. Andrzej Białowiec

Członkowie:

  • mgr inż. Tomasz Noszczyk,
  • mgr inż. Arkadiusz Pawlik,
  • dr hab. inż. Arkadiusz Dyjakon,
  • inż. Wiesław Wojdyło,
  • mgr Agnieszka Barczyk,
  • mgr inż. Patrycja Miśków – sekretarz komisji.


§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

§ 3


Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4


Tryb prac komisji i jej zadania określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.

§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 29-09-2022
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 29-09-2022 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 29-09-2022 13:50