2022 rok

Zarządzenie nr 140/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 września 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest dostawa materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego, wirówki laboratoryjnej, pipet, kolumn i akcesoriów chromatograficznych, materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Opracowanie biotechnologicznej produkcji waniliny z wykorzystaniem produktów ubocznych przemysłu rolno-spożywczego, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy nr LIDER/44/0228/L-12/20/NCBR/2021 z podziałem na 3 części – I0CZZ000.271.72.2022

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574, z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 2 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest dostawa materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego, wirówki laboratoryjnej, pipet, kolumn i akcesoriów chromatograficznych, materiałów oraz szklanych wyrobów laboratoryjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Opracowanie biotechnologicznej produkcji waniliny z wykorzystaniem produktów ubocznych przemysłu rolno-spożywczego, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy nr LIDER/44/0228/L-12/20/NCBR/2021 z podziałem na 3 części – I0CZZ000.271.72.2022, w składzie:


1) dr inż. Ewa Szczepańska – przewodniczący komisji,
2) prof. dr hab. Teresa Olejniczak,
3) dr hab. inż. Filip Boratyński,
4) mgr Magdalena Sworczuk,
5) inż. Robert Niedźwiecki,
6) mgr Mirosław Łukaszuk – sekretarz komisji.

§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

§ 3


Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4


Tryb prac komisji i jej zadania określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.

§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 22-09-2022
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 23-09-2022 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 23-09-2022 09:45