2022 rok

Zarządzenie nr 114/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 sierpnia 2022 roku

w sprawie kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów w tym zakresie, a w szczególności okresowej kontroli ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów oraz cyklicznego przeglądu materiałów w celu ustalenia, czy spełniają ustawowe przesłanki ochrony

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 i 11 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce ( Dz.U. z 2022 r. poz. 574 t.j.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i 13 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm., a także art. 6 ust. 4 oraz art. 15 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 15 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 742) oraz § 44 ust. 3 pkt 5 oraz ust 4 pkt 9 Regulaminu Organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego zarządza się, co następuje:


§ 1


W celu przeprowadzenia kontroli ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów w tym zakresie, a w szczególności okresowej kontroli ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów oraz cyklicznego przeglądu materiałów w celu ustalenia, czy spełniają ustawowe przesłanki ochrony powołuje się komisję w składzie następującym:

Przewodniczący – Tomasz Fiedor – pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

Członkowie :

  • Barbara Szłapka – administrator systemu teleinformatycznego w zakresie informacji niejawnych,
  • Kazimierz Kędzia – kierownik zespołu ds. obronnych.


§ 2


1. Zadania, o których mowa w § 1 Komisja zrealizuje do dnia 15.09.2022 r.

2. Z realizacji zadań, o których mowa w § 1 Komisja sporządzi protokół.

3. Protokół, o którym mowa w ust. 2 Komisja przekaże Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

4. Obsługę sekretarską komisji zapewni kierownik Kancelarii Informacji Niejawnych.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 17-08-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 17-08-2022 10:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 17-08-2022 10:47