2022 rok

Zarządzenie nr 104/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 1 sierpnia 2022 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wykonanie instalacji klimatyzacji skrzydła zachodniego budynku C1 „Geodezji” ul. Grunwaldzka 53, dla Instytutu Geodezji i Geoinformatyki oraz Katedry Zastosowań Matematyki – roboty budowlane wykonane w ramach udzielonego dofinansowania – projekt EPOS System Obserwacji Płyty Europejskiej (EPOS – PL+) w ramach działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022 poz. 574 z późn. zm.), §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 2 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.), zarządza się co następuje:


§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiotem jest wykonanie instalacji klimatyzacji skrzydła zachodniego budynku C1 „Geodezji” ul. Grunwaldzka 53, dla Instytutu Geodezji i Geoinformatyki oraz Katedry Zastosowań Matematyki – roboty budowlane wykonane w ramach udzielonego dofinansowania – projekt EPOS System Obserwacji Płyty Europejskiej (EPOS – PL+) w ramach działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

w składzie:

Przewodniczący komisji: inż. Robert Niedźwiecki

Członkowie:

  • mgr inż. Witold Rymaszewski,
  • mgr inż. Mariusz Borszowski,
  • mgr inż. Ryszard Rotter,
  • mgr inż. Patrycja Miśków,
  • mgr Gabriela Janeczek – Kantecka – sekretarz komisji.


§ 2


1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.

2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


§3


Komisja powołana w ramach postępowania o udzielenie zamówienia zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§4


Zakres prac Komisji określa Regulamin udzielania zamówień publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - § 10 – 16.


§5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 107/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 sierpnia 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 01-08-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 01-08-2022 10:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 05-08-2022 10:21