2022 rok

Zarządzenie nr 100/2022/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 lipca 2022 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zintegrowany system do analizy olejów i produktów tłuszczowych, z podziałem na trzy części

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2022 poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 ust. 1 i art. 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021, poz. 1129 z późn. zm.), zarządza się co następuje:


§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania, w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest zintegrowany system do analizy olejów i produktów tłuszczowych, z podziałem na trzy części w składzie:

Przewodnicząca komisji: prof. dr hab. inż. Agnieszka Kita

Członkowie:

  • dr hab. inż. Elżbieta Rytel, prof. uczelni,
  • prof. dr hab. inż. Anna Pęksa,
  • inż. Wiesław Wojdyło,
  • mgr inż. Patrycja Miśków,
  • mgr Gabriela Janeczek – Kantecka - sekretarz komisji.


§ 2


1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badania i oceny ofert.

2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty lub o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


§ 3


Komisja w ramach postępowania o udzielenie zamówienia w zobowiązana jest sporządzić protokół z postępowania, o którym mowa w art. 71 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i przekazać go bez zbędnej zwłoki Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 4


Posiedzenia komisji mogą odbywać się w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.


§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Z upoważnienia Rektora

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 27-07-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 28-07-2022 12:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 28-07-2022 12:27