2021 rok

Zarządzenie nr 39/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 kwietnia 2021 roku

w sprawie powołania doraźnej Komisji w celu przeprowadzenia kontroli stanu realizacji projektu POWER 3.5 Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu "Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia"

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołuje się doraźną Komisję w celu przeprowadzenia kontroli stanu realizacji projektu POWER 3.5 Zrównoważony rozwój uczelni w celu realizacji Programu "Dolny Śląsk. Zielona Dolina Żywności i Zdrowia" (zwaną dalej komisją) w składzie:

Przewodnicząca – mgr Dagmara Kaleta

Członkowie:

  • mgr inż. Bartłomiej Wojdyło,
  • dr Katarzyna Lech-Książkiewicz,
  • mgr inż. Monika Gyurkowich,
  • mgr Katarzyna Maciejczyk-Jaśkiewicz,
  • mgr Anna Miechurska,
  • inż. Robert Niedźwiecki.

2. Kontrola prowadzona będzie w okresie od dnia wejścia w życie niniejszego zarządzenia do dnia 15 maja 2021 roku.

§ 2

  1. Do zadań komisji należy kontrola:

    1) dokumentacji projektowej personelu projektu;

    2) dokumentacji projektowej uczestników projektu;

    3) dokumentacji z przebiegu zajęć Przedsiębiorczość akademicka i innowacje;

    4) dokumentacji z przebiegu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym umów cywilno-prawnych;

    5) stanu realizacji projektu w kontekście zgodności z harmonogramem wniosku o dofinansowanie.

  2. Z przeprowadzonej kontroli sporządza się pisemny protokół, który niezwłocznie po sporządzeniu i podpisaniu przez członków komisji, przewodnicząca komisji przekazuje Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 3


Komisja uprawniona jest do:

1) żądania dostarczania (przedstawiania) dokumentów projektowych podlegających kontroli w wersji papierowej;


2) wglądu do dokumentów dotyczących realizacji projektu, w tym korespondencji z NCBiR, w zakresie podlegającym kontroli;

3) sporządzania kopii, odpisów, wyciągów dokumentów, zestawień lub obliczeń;

4) uzyskiwania, na każdym etapie kontroli, materiałów wyjściowych, zestawień niezbędnych do przeprowadzenia kontroli, związanych z realizacją projektu;

5) żądania od osób zaangażowanych w realizację projektu oraz obsługę administracyjno-finansową złożenia ustnych lub pisemnych wyjaśnień a także oświadczeń w sprawach dotyczących zakresu kontroli;

6) przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań kontrolnych;

7) ustalenia stanu faktycznego na podstawie dokumentów podlegających kontroli.

§ 4


Kierownik projektu, o którym mowa w § 1 ust. 1, zobowiązany jest do:

1) wyznaczenia osoby/osób upoważnionych do udzielania kontrolującym informacji na temat merytorycznych i finansowych aspektów realizacji projektu;

2) przedstawiania w wyznaczonym terminie żądanych dokumentów, a także udzielania ustnych i pisemnych wyjaśnień w sprawach objętych kontrolą.

§ 5


Doraźną komisję powołuje się do dnia 15 maja 2021 roku.

§ 6


Obsługę administracyjno-techniczną doraźnej komisji, o której mowa w § 1 ust. 1, powierza się Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów.

§ 7


Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 8


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 15-04-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 15-04-2021 12:00
Ostatnio zaktualizował: Bartosz Hoppe
Data ostatniej aktualizacji: 15-04-2021 12:54