2021 rok

Zarządzenie nr 24/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 lutego 2021 roku

w sprawie powołania stałej komisji ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie remontów

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 i 55 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się stałą komisję ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie remontów na okres do 31 grudnia 2021 roku
w składzie:

Przewodniczący: Paweł Korzeniowski
Wiceprzewodnicząca: Renata Ściwiarska

Członkowie:

  • Anna Kutnik,
  • Beata Piasecka,
  • Zofia Golińska-Zalewska,
  • Robert Niedźwiecki,
  • Mirosław Łukaszuk,
  • Monika Golińczak,
  • Damian Dołbaczuk,
  • Jerzy Policht,
  • Piotr Wawrzyniak,
  • Ewelina Kolwińska,
  • Wiesław Widański,
  • Marta Iwaszkiewicz – członek komisji odpowiedzialny za analizę i ocenę ofert w sprawach dotyczących Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Swojczycach.

§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.

§ 3


Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 5


Członkowie komisji oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 6


Traci moc zarządzenie nr 15/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 lutego 2021 roku w sprawie powołania stałej komisji ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie inwestycji i remontów.

§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 22-02-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 23-02-2021 08:00
Ostatnio zaktualizował: Bartosz Hoppe
Data ostatniej aktualizacji: 24-02-2021 09:03