2021 rok

Zarządzenie nr 214/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 grudnia 2021 roku

w sprawie powołania stałej komisji ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie odczynników chemicznych, materiałów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 i 55 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:


§ 1

Powołuje się stałą komisję ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie odczynników chemicznych, materiałów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego na okres od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku w składzie:

Przewodniczący: mgr Piotr Kukowski,
Wiceprzewodniczący: mgr Mirosław Łukaszuk,

Członkowie:

  • mgr Agnieszka Barczyk,
  • lic. Nikola Górska,
  • dr hab. inż. Wanda Mączka,
  • mgr inż. Patrycja Miśków,
  • mgr inż. Ewa Palczyńska,
  • mgr Mateusz Wojdyło,
  • mgr Paulina Woron-Kubat.

§ 2

  1. Komisja jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych.


§ 3

  1. Obsługę komisji zapewni Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów.

  2. Pracownikowi Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów oddelegowanemu do obsługi komisji zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.


§ 4


Komisja zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 5


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.


§ 6


Członkowie komisji oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.


§ 7


Traci moc zarządzenie nr 14/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 lutego 2021 roku w sprawie powołania stałej komisji ds. przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie odczynników chemicznych, materiałów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego.


§ 8


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 30-12-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 31-12-2021 12:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 31-12-2021 12:19