2021 rok

Zarządzenie nr 1/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 7 stycznia 2021 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa systemu informatycznego OMEGA-PSIR w ramach Projektu „UPWR 2.0: Międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z062/18, w zakresie modułów: a) Wiodące Zespoły Badawcze b) Eksperci c) Patenty, produkty, wdrożenia

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 z 28 czerwca 2019 r. Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art.19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest rozbudowa systemu informatycznego OMEGA-PSIR w ramach Projektu „UPWR 2.0: Międzynarodowy i interdyscyplinarny program rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” umowa nr POWR.03.05.00-00-Z062/18, w zakresie modułów:
a) Wiodące Zespoły Badawcze
b) Eksperci
c) Patenty, produkty, wdrożenia


w składzie:
Przewodniczący: mgr Paweł Korzeniowski

Członkowie:

  • mgr Krzysztof Kafarski – zastępca przewodniczącego komisji,
  • mgr Kamila Ziarko,
  • mgr Barbara Barańska-Malinowska,
  • inż. Robert Niedźwiecki – sekretarz.

§ 2

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.


§ 3


Komisja przetargowa zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.


§ 4


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.


§ 5


Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 07-01-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 08-01-2021 11:00
Ostatnio zaktualizował: Bartosz Hoppe
Data ostatniej aktualizacji: 08-01-2021 11:51