2021 rok

Zarządzenie nr 117/2021/K Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 sierpnia 2021 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa cyfrowego cytometru przepływowego wraz ze stacją roboczą i specjalistycznym oprogramowaniem umożliwiającym jednoczesny pomiar 8 fluorescencji, wyposażonego w moduł do pobierania płynów

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz art. 53 i 55 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1


Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa cyfrowego cytometru przepływowego wraz ze stacją roboczą i specjalistycznym oprogramowaniem umożliwiającym jednoczesny pomiar 8 fluorescencji, wyposażonego w moduł do pobierania płynów

w składzie:
Przewodniczący: prof. dr hab. Krzysztof Marycz

Członkowie:

  • dr Agnieszka Śmieszek,
  • inż. Robert Niedźwiecki,
  • inż. Wiesław Wojdyło.

§ 2

  1. Obsługę komisji, o której mowa w § 1, zapewni Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów, reprezentowany przez mgr Agnieszkę Barczyk.

  2. Pracownikowi Centrum Zamówień Publicznych i Zakupów, oddelegowanemu do obsługi komisji, zostanie powierzona funkcja jej sekretarza.

§ 3

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.

  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

§ 4

Komisja przetargowa zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 5


Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§ 6

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk


Historia wersji
Wytworzył: Adam Szewczuk
Data wytworzenia: 16-08-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 17-08-2021 11:00
Ostatnio zaktualizował: Bartosz Hoppe
Data ostatniej aktualizacji: 17-08-2021 11:31