w sprawie wprowadzenie elektronicznej karty czasu pracy w projekcie
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.), § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. zarządza się, co następuje:
§ 1
§ 2
Z uwagi na poufny charakter danych, bezpośredni wgląd do informacji, możliwość wprowadzania danych, a także ich edycji w systemie SINKO-ECP posiadają pracownicy realizujący projekt, pracownicy wskazani przez dyrektora jednostki kompetencyjnej realizującej projekt i/lub Dyrektora Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów.
§ 3
§ 4
Rejestrowanie czasu pracy za pomocą Systemu SINKO-ECP wprowadza się dla projektów realizowanych od dnia 1 stycznia 2024 r. Dla projektów, których realizacja rozpoczęła się przed wskazanym terminem wprowadza się okres przejściowy dla stosowania systemu SINKO-EPC do dnia 30.06.2024 r. Po tym terminie rejestrowanie czasu pracy za pomocą systemu SINKO-EPC będzie obligatoryjne dla wszystkich projektów, które zobowiązane są do rejestrowania czasu pracy pracowników .
§ 5
Nadzór nad realizacją niniejszego zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 26-01-2024 |
Opublikowane przez: | Tomasz Bogusz |
Data publikacji: | 26-01-2024 11:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Tomasz Bogusz |
Data ostatniej aktualizacji: | 26-01-2024 11:02 |