w sprawie powołania zespołu do realizacji projektu i zadań wynikających z umowy nr PPI/WTP/2022/1/00137/U/00001 (nr wniosku: PPI/WTP/2022/1/00137) o realizację projektu pn. ,,E-zasoby narzędziem umiędzynarodowienia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” (akronim: e-UPWr) w ramach Programu NAWA Welcome to Poland (nabór 2022)
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego uchwałą nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z realizacją projektu pn. ,,E-zasoby narzędziem umiędzynarodowienia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” (akronim: e-UPWr) w ramach Programu Welcome to Poland (edycja 2022), do realizacji zadań wynikających z umowy nr PPI/WTP/2022/1/00137/U/00001 (nr wniosku: PPI/WTP/2022/1/00137), na czas realizacji projektu, tj. od 01.06.2023 r. do 31.05.2025 r., powołuje się zespół do realizacji projektu w składzie:
1) Kierownik projektu - dr Katarzyna Lech-Książkiewicz - Dyrektor Centrum Spraw Studenckich;
2) Zastępca kierownika projektu - dr inż. Przemysław Tymków - Dyrektor Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki;
3) Członkowie zespołu:
a) mgr inż. Marta Lewińska – Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki - kierownik zadania nr 1 i 2,
b) mgr Magdalena Adamska-Poszwa – Centrum Spraw Studenckich – kierownik zadania nr 3 i 6,
c) mgr Joanna Bonarowska – Centrum Spraw Studenckich - kierownik zadania nr 4, 5 i 7.
§ 2
Zespół do realizacji projektu jest odpowiedzialny w szczególności za realizację następujących zadań:
1) terminową i prawidłową realizację poszczególnych zadań projektowych, zgodnie z opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu określonymi we wniosku projektowym;
2) osiągnięcie założonych we wniosku projektowym wskaźników, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu;
3) przeprowadzanie ewaluacji działań projektowych;
4) prawidłowe rozliczanie projektu;
5) identyfikowanie oraz analizę potencjalnych zagrożeń i ryzyk, mogących mieć wpływ na realizację zadań projektowych;
6) realizację polityki bezpieczeństwa danych osobowych;
7) prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej, monitoringu, ewaluacji, a także sprawozdawczości;
8) promocję projektu;
9) rozpowszechnianie rezultatów projektu.
§ 3
W prowadzeniu procedur finansowych zespół, o którym mowa w § 1, wspiera pracownik Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów. Zakres wsparcia obejmuje:
1) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanego projektu;
2) bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanego projekt;
3) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu pod kątem finansowo-księgowym;
4) kompletowanie niezbędnych dokumentów księgowo-płacowych.
§ 4
Obsługę administracyjną zespołu do realizacji projektu, o którym mowa w § 1, jak i obsługę samego projektu, powierza się Centrum Spraw Studenckich.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 14-11-2023 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 14-11-2023 14:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 14-11-2023 14:04 |