2023 rok

Zarządzenie nr 153/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 14 listopada 2023 roku

w sprawie powołania zespołu do realizacji projektu i zadań wynikających z umowy nr PPI/WTP/2022/1/00137/U/00001 (nr wniosku: PPI/WTP/2022/1/00137) o realizację projektu pn. ,,E-zasoby narzędziem umiędzynarodowienia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” (akronim: e-UPWr) w ramach Programu NAWA Welcome to Poland (nabór 2022)

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2023 r., poz. 742 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego uchwałą nr 42/2023 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 września 2023 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu zarządza się, co następuje:

§ 1

W związku z realizacją projektu pn. ,,E-zasoby narzędziem umiędzynarodowienia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” (akronim: e-UPWr) w ramach Programu Welcome to Poland (edycja 2022), do realizacji zadań wynikających z umowy nr PPI/WTP/2022/1/00137/U/00001 (nr wniosku: PPI/WTP/2022/1/00137), na czas realizacji projektu, tj. od 01.06.2023 r. do 31.05.2025 r., powołuje się zespół do realizacji projektu w składzie:

1) Kierownik projektu - dr Katarzyna Lech-Książkiewicz - Dyrektor Centrum Spraw Studenckich;

2) Zastępca kierownika projektu - dr inż. Przemysław Tymków - Dyrektor Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki;

3) Członkowie zespołu:

a) mgr inż. Marta Lewińska – Centrum Zasobów i Wsparcia Dydaktyki - kierownik zadania nr 1 i 2,

b) mgr Magdalena Adamska-Poszwa – Centrum Spraw Studenckich – kierownik zadania nr 3 i 6,

c) mgr Joanna Bonarowska – Centrum Spraw Studenckich - kierownik zadania nr 4, 5 i 7.

§ 2

Zespół do realizacji projektu jest odpowiedzialny w szczególności za realizację następujących zadań:

1) terminową i prawidłową realizację poszczególnych zadań projektowych, zgodnie z opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu określonymi we wniosku projektowym;

2) osiągnięcie założonych we wniosku projektowym wskaźników, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu;

3) przeprowadzanie ewaluacji działań projektowych;

4) prawidłowe rozliczanie projektu;

5) identyfikowanie oraz analizę potencjalnych zagrożeń i ryzyk, mogących mieć wpływ na realizację zadań projektowych;

6) realizację polityki bezpieczeństwa danych osobowych;

7) prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej, monitoringu, ewaluacji, a także sprawozdawczości;

8) promocję projektu;

9) rozpowszechnianie rezultatów projektu.

§ 3

W prowadzeniu procedur finansowych zespół, o którym mowa w § 1, wspiera pracownik Centrum Realizacji i Rozliczania Projektów. Zakres wsparcia obejmuje:

1) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanego projektu;

2) bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanego projekt;

3) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu pod kątem finansowo-księgowym;

4) kompletowanie niezbędnych dokumentów księgowo-płacowych.

§ 4

Obsługę administracyjną zespołu do realizacji projektu, o którym mowa w § 1, jak i obsługę samego projektu, powierza się Centrum Spraw Studenckich.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 14-11-2023
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 14-11-2023 14:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 14-11-2023 14:04