2022 rok

Zarządzenie nr 23/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 27 stycznia 2022 roku

w sprawie przeprowadzania egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


1. Wprowadza się możliwość przeprowadzania egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających w szczególności:

1) transmisję w czasie rzeczywistym między uczestnikami,

2) wielostronną komunikację w czasie rzeczywistym, w ramach której uczestnicy mogą wypowiadać się w jego toku
– z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa.

2. Za organizację, formę i przebieg egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich odpowiada – odpowiednio – przewodniczący komisji egzaminacyjnej i przewodniczący komisji doktorskiej.


§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy


Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 27-01-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 28-01-2022 14:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 28-01-2022 14:51