w sprawie przeprowadzania egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2, art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
1. Wprowadza się możliwość przeprowadzania egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zapewniających w szczególności:
1) transmisję w czasie rzeczywistym między uczestnikami,
2) wielostronną komunikację w czasie rzeczywistym, w ramach której uczestnicy mogą wypowiadać się w jego toku
– z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa.
2. Za organizację, formę i przebieg egzaminów doktorskich i posiedzeń komisji doktorskich odpowiada – odpowiednio – przewodniczący komisji egzaminacyjnej i przewodniczący komisji doktorskiej.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 27-01-2022 |
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska |
Data publikacji: | 28-01-2022 14:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Kołaczyńska |
Data ostatniej aktualizacji: | 28-01-2022 14:51 |