2022 rok

Zarządzenie nr 203/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 29 grudnia 2022 roku

w sprawie utworzenia samodzielnego stanowiska asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 poz. 574 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 3 pkt 50, § 40 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. z późn. zm., a także § 18, § 19 ust.11 i § 114 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego z późn. zm., zarządza się, co następuje:


§ 1

1. Tworzy się samodzielne stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji.

2. Samodzielne stanowisko, o którym mowa w ust. 1, podlega bezpośrednio prorektorowi ds. studenckich i edukacji.

3. Samodzielne stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji otrzymuje symbol organizacyjny S0AP0000.

4. Jednostka, o której mowa w ust. 1, finansowana jest ze środków uczelni.


§ 2

Do zadań samodzielnego stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji należy:

1) koordynacja spraw związanych z działalnością prorektora ds. studenckich i edukacji, w tym m.in.:

a) organizowanie i nadzorowanie przepływu informacji pomiędzy jednostkami w obrębie pionu prorektora,

b) współpraca z jednostkami merytorycznymi uczelni oraz z samorządem studenckim,

c) koordynowanie obiegu dokumentacji i bieżących spraw kierowanych do prorektora,

d) prowadzenie terminarza prorektora ds. studenckich i edukacji, w tym: zebrań pionu posiedzeń komisji, spotkań, konferencji, warsztatów oraz wizyt gości


e) organizacja i obsługa wizyt gości z poziomu instytucjonalnego;

f) prowadzenie czynności administracyjnych, w tym: organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych,

g) obsługa systemu EOD, w tym: obsługa korespondencji, rozliczanie faktur i rachunków wewnętrznych, sporządzanie wniosków i umów cywilnoprawnych oraz obsługa rachunków do nich

h) zaopatrzenie/zamówienia na materiały biurowe na potrzeby prorektora;

i) obsługa systemu USOS, Sylabus i innych systemów wykorzystywanych do obsługi studentów i procesu dydaktycznego,

j) przygotowywanie analiz, opracowań, zestawień, materiałów, danych do rankingów, listów gratulacyjnych, prezentacji, wystąpień, raportów, w tym z wykorzystaniem USOS, Sylabus i innych systemów wykorzystywanych do obsługi studentów i procesu dydaktycznego, na potrzeby prorektora,

k) wsparcie obsługi senackich i rektorskich komisji,

l) wsparcie w przygotowaniu Inauguracji roku akademickiego, imprez studenckich, organizowanych przez SKN, grupy twórcze i inne organizacje studenckie działające w UPWr, oraz dokumentacji w postępowaniach konkursowych związanym z zatrudnianiem nauczycieli akademickich na stanowiskach dydaktycznych oraz dokumentacji konkursowej w tym: zbiorczej dokumentacji konkursów dla studentów i absolwentów (np. Najlepszy dyplom roku, Sapere aude, Wrocławska Magnolia, Młode Talenty, Student-Wynalazca);,

2) reprezentowanie prorektora ds. studenckich i edukacji w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych na podstawie stosownego umocowania,

3) monitoring stanu prawnego w obszarze szkolnictwa wyższego wg kompetencji prorektora,

4) wykonywanie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem związanej z działalnością jednostki;

5) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z powierzonym zakresem działania oraz ich aktualizacja;

6) archiwizacja dokumentacji wytworzonej i zgromadzonej w jednostce.


§ 3

W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 17 ust. 3 pkt 38 dodaje się lit. m w brzmieniu: „Samodzielne stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji”;

2) w § 24 ust. 34 dodaje się pkt 11 o treści: „Samodzielnym stanowiskiem asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji”;

3) w schemacie jednostek organizacyjnych podległych bezpośrednio Prorektorowi ds. studenckich i edukacji dodaje się:
- „Samodzielne stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji”;

4) w pionie podległym Prorektorowi ds. ds. studenckich i edukacji dodaje się § 63a w brzmieniu określonym w § 2 niniejszego zarządzenia:

5) w wykazie symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego wprowadza się następujące zmiany:
- w pionie Prorektora ds. studenckich i edukacji dodaje się „18.Samodzielne stanowisko asystenta prorektora ds. studenckich i edukacji S0AP0000”.


§ 4

Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:

1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek,

2) dokonania stosownych zmian w systemach informatycznych EOD i TETA.


§ 5

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Prorektor ds. studenckich i edukacji.


§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z upoważnienia Rektora UPWr

prof. dr hab. Anna Chełmońska-Soyta

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Anna Chełmońska-Soyta
Data wytworzenia: 29-12-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 30-12-2022 12:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 21-02-2023 07:41