2022 rok

Zarządzenie nr 180/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 22 listopada 2022 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie powołania na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu zespołu zarządzającego ds. realizacji zadań projektu EU GREEN, European Universities Alliance for Sustainability: Responsible Growth, Inclusive Education and Environment - ERASMUS-EDU-2022-EUR-UNIV ID 101089896

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:


§ 1


W związku z realizacją projektu pn. „EU GREEN, European Universities Alliance for Sustainability” - ERASMUS-EDU-2022-EUR-UNIV ID 101089896, na czas realizacji projektu, tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2027 r., powołuje się zespół zarządzający projektem w składzie:

1) Koordynator projektu EU GREEN, pełnomocnik rektora ds. współpracy w ramach EU GREEN, członek Komitetu Sterującego EU GREEN – prof. dr hab. Anna Chełmońska-Soyta, prorektor ds. umiędzynarodowienia;

2) Koordynator ds. dydaktycznych, studenckich i edukacji w ramach EU GREEN – prof. dr hab. Damian Knecht, prorektor ds. studenckich i edukacji;

3) Kierownik projektu: koordynator zadań WP3-WP9 realizowanych na uczelni, członek Komitetu Sterującego EU GREEN - mgr Krzysztof Kafarski, dyrektor Działu Współpracy z Zagranicą;

4) Zastępca kierownika projektu: koordynator zadania WP2 ,,An education model centered on sustainability and SDGs” (poziom konsorcjum i uczelni), członek Komitetu Sterującego EU GREEN - dr Katarzyna Lech-Książkiewicz, dyrektor Centrum Spraw Studenckich;

5) Koordynator finansowy projektu oraz zadania WP6 ,,Fostering mobility and international collaboration for education on sustainability” (poziom konsorcjum), członek Komitetu Sterującego EU GREEN – mgr Anna Posadowska-Malarz, koordynator uczelniany programu ERASMUS+.


§ 2


Zespół zarządzający projektem będzie odpowiedzialny za realizację zadań obejmujących:

1) terminową i prawidłową realizację poszczególnych zadań projektowych, zgodnie z zaplanowanym we wniosku projektowym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu;

2) osiągnięcie założonych we wniosku projektowym wskaźników, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu;

3) przeprowadzanie ewaluacji działań projektowych;

4) prawidłowe rozliczanie projektu;

5) identyfikowanie oraz analizę potencjalnych zagrożeń i ryzyk, mogących mieć wpływ na realizację zadań projektowych;

6) realizację polityki bezpieczeństwa danych osobowych;

7) prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej, monitoringu, ewaluacji, a także sprawozdawczości;

8) promocję projektu;

9) rozpowszechnianie rezultatów projektu.


§ 3


Zespół, o którym mowa w § 1 wspierają specjaliści ds. wsparcia administracyjnego i organizacyjnego zespołu zarządzającego projektem:

1) Specjalista ds. realizacji i rozliczania projektu, bezpośrednio podległy kierownikowi projektu odpowiedzialny za następujące zadania:

a) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanego projektu;

b) bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanego projektu i raportowanie stanu do Koordynatora finansowego EU GREEN na UPWr;

c) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu pod kątem finansowo-księgowym, sporządzanie raportów, wniosków o płatność i kompletowanie niezbędnych dokumentów księgowo-płacowych monitorowanie przebiegu realizacji projektu (w tym w zakresie harmonogramu, wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników);

d) koordynację przepływu informacji wewnątrz uczelni w zakresie realizacji projektu (komunikacja wewnętrzna w projekcie);

e) organizację i opracowywanie sprawozdań ze spotkań na uczelni i w ramach konsorcjum;

f) współpracę z działami kompetencyjnymi UPWr w zakresie realizacji projektu;

g) pomoc w realizacji zadań wynikających z roli UPWr jako co-leadera WP6;

h) inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektu, zlecone przez Kierownika Projektu.

2) Specjalista ds. wsparcia realizacji WP2 Work Package 2 „An educational model centred on sustainability and the SDGs”, bezpośrednio podległy zastępcy kierownika projektu i odpowiedzialny za następujące zadania:

a) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową
i organizacyjną zadania WP2;

b) bieżąca współpraca z uczelniami partnerskimi konsorcjum (w tym obsługa bieżącej korespondencji, organizacja i obsługa spotkań komisji w zadaniu WP2, organizacja spotkań wewnętrznych w ramach realizacji zadania WP2);

c) współpraca z działami kompetencyjnymi UPWr w zakresie realizacji WP2;

d) uczestnictwo i opracowywanie sprawozdań ze spotkań uczelnianych i spotkań konsorcjum;

e) bieżące raportowanie stanu zaawansowania prac do koordynatora zadania WP2;

f) bieżąca współpraca ze wszystkimi pracownikami UPWr zaangażowanymi w realizację zadań w ramach WP2;

g) bieżąca współpraca z Kierownikiem realizowanego projektu oraz działami kompetencyjnymi UPWr;

h) inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektu, zlecone przez zastępcę kierownika projektu - lidera WP2.


§ 4


Obsługę administracyjną zespołu zarządzającego projektem, o którym mowa w § 1, jak i samego projektu, powierza się Działowi Współpracy z Zagranicą.


§ 5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 73/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 maja 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 22-11-2022
Opublikowane przez: Joanna Kołaczyńska
Data publikacji: 22-11-2022 10:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 09-05-2023 13:50