w sprawie powołania na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu zespołu zarządzającego ds. realizacji zadań projektu EU GREEN, European Universities Alliance for Sustainability: Responsible Growth, Inclusive Education and Environment - ERASMUS-EDU-2022-EUR-UNIV ID 101089896
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r., poz. 574 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z realizacją projektu pn. „EU GREEN, European Universities Alliance for Sustainability” - ERASMUS-EDU-2022-EUR-UNIV ID 101089896, na czas realizacji projektu, tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2027 r., powołuje się zespół zarządzający projektem w składzie:
1) Koordynator projektu EU GREEN, pełnomocnik rektora ds. współpracy w ramach EU GREEN, członek Komitetu Sterującego EU GREEN – prof. dr hab. Anna Chełmońska-Soyta, prorektor ds. umiędzynarodowienia;
2) Koordynator ds. dydaktycznych, studenckich i edukacji w ramach EU GREEN – prof. dr hab. Damian Knecht, prorektor ds. studenckich i edukacji;
3) Kierownik projektu: koordynator zadań WP3-WP9 realizowanych na uczelni, członek Komitetu Sterującego EU GREEN - mgr Krzysztof Kafarski, dyrektor Działu Współpracy z Zagranicą;
4) Zastępca kierownika projektu: koordynator zadania WP2 ,,An education model centered on sustainability and SDGs” (poziom konsorcjum i uczelni), członek Komitetu Sterującego EU GREEN - dr Katarzyna Lech-Książkiewicz, dyrektor Centrum Spraw Studenckich;
5) Koordynator finansowy projektu oraz zadania WP6 ,,Fostering mobility and international collaboration for education on sustainability” (poziom konsorcjum), członek Komitetu Sterującego EU GREEN – mgr Anna Posadowska-Malarz, koordynator uczelniany programu ERASMUS+.
§ 2
Zespół zarządzający projektem będzie odpowiedzialny za realizację zadań obejmujących:
1) terminową i prawidłową realizację poszczególnych zadań projektowych, zgodnie z zaplanowanym we wniosku projektowym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu;
2) osiągnięcie założonych we wniosku projektowym wskaźników, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu;
3) przeprowadzanie ewaluacji działań projektowych;
4) prawidłowe rozliczanie projektu;
5) identyfikowanie oraz analizę potencjalnych zagrożeń i ryzyk, mogących mieć wpływ na realizację zadań projektowych;
6) realizację polityki bezpieczeństwa danych osobowych;
7) prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej, monitoringu, ewaluacji, a także sprawozdawczości;
8) promocję projektu;
9) rozpowszechnianie rezultatów projektu.
§ 3
Zespół, o którym mowa w § 1 wspierają specjaliści ds. wsparcia administracyjnego i organizacyjnego zespołu zarządzającego projektem:
1) Specjalista ds. realizacji i rozliczania projektu, bezpośrednio podległy kierownikowi projektu odpowiedzialny za następujące zadania:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową realizowanego projektu;
b) bieżący monitoring harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanego projektu i raportowanie stanu do Koordynatora finansowego EU GREEN na UPWr;
c) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia projektu pod kątem finansowo-księgowym, sporządzanie raportów, wniosków o płatność i kompletowanie niezbędnych dokumentów księgowo-płacowych monitorowanie przebiegu realizacji projektu (w tym w zakresie harmonogramu, wykonania budżetu oraz osiągnięcia wskaźników);
d) koordynację przepływu informacji wewnątrz uczelni w zakresie realizacji projektu (komunikacja wewnętrzna w projekcie);
e) organizację i opracowywanie sprawozdań ze spotkań na uczelni i w ramach konsorcjum;
f) współpracę z działami kompetencyjnymi UPWr w zakresie realizacji projektu;
g) pomoc w realizacji zadań wynikających z roli UPWr jako co-leadera WP6;
h) inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektu, zlecone przez Kierownika Projektu.
2) Specjalista ds. wsparcia realizacji WP2 Work Package 2 „An educational model centred on sustainability and the SDGs”, bezpośrednio podległy zastępcy kierownika projektu i odpowiedzialny za następujące zadania:
a) prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-finansową
i organizacyjną zadania WP2;
b) bieżąca współpraca z uczelniami partnerskimi konsorcjum (w tym obsługa bieżącej korespondencji, organizacja i obsługa spotkań komisji w zadaniu WP2, organizacja spotkań wewnętrznych w ramach realizacji zadania WP2);
c) współpraca z działami kompetencyjnymi UPWr w zakresie realizacji WP2;
d) uczestnictwo i opracowywanie sprawozdań ze spotkań uczelnianych i spotkań konsorcjum;
e) bieżące raportowanie stanu zaawansowania prac do koordynatora zadania WP2;
f) bieżąca współpraca ze wszystkimi pracownikami UPWr zaangażowanymi w realizację zadań w ramach WP2;
g) bieżąca współpraca z Kierownikiem realizowanego projektu oraz działami kompetencyjnymi UPWr;
h) inne bieżące obowiązki związane z realizacją projektu, zlecone przez zastępcę kierownika projektu - lidera WP2.
§ 4
Obsługę administracyjną zespołu zarządzającego projektem, o którym mowa w § 1, jak i samego projektu, powierza się Działowi Współpracy z Zagranicą.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniający | Zarządzenie nr 73/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 maja 2023 roku |
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 22-11-2022 |
Opublikowane przez: | Joanna Kołaczyńska |
Data publikacji: | 22-11-2022 10:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 09-05-2023 13:50 |