w sprawie finansowania kosztów związanych z utrzymaniem budynków Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w Kampusie Grunwaldzki i Biskupin
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
- Koszty utrzymania i eksploatacji budynków Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w Kampusie Grunwaldzki i Biskupin związane z:
1) opłatami eksploatacyjnymi za energię elektryczną, energię cieplną, gaz, wodę i kanalizację;
2) opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
3) konserwacją i serwisowaniem urządzeń technicznych związanych z budynkami;
4) ochroną i sprzątaniem obiektów
finansowane są z projektów rejonów Norwida, Norwida-Kliniki, Grunwaldzki, Grunwaldzki-Geo-Info-Hydro, Biskupin, Pozostałe nie będące w rejonach.
- Koszty, generowane przez jednostki organizacyjne Uczelni, które związane są z działalnością jednostki typu:
1) koszty usług związanych z prowadzoną działalnością, np. odmuszanie, wywóz nieczystości płynnych, wywóz obornika, odpady inne niż komunalne i inne;
2) wynagrodzenia osobowe i bezosobowe wraz z pochodnymi pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów zleceń (np. sprzątanie chłodni, utrzymanie pralni klinicznej)
finansowane są z projektów jednostek organizacyjnych, których usługa dotyczy.
§ 2
- Wykonanie zarządzenia powierza się Kanclerzowi ds. administracyjno-gospodarczych.
- Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy