w sprawie wprowadzenia procedury obiegu korespondencji przychodzącej, obejmującej pisma w sprawie zajęć wierzytelności kierowanych do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez komorników oraz organy egzekucji administracyjnej dotyczących pracowników, doktorantów, studentów i kontrahentów Uczelni
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 z dnia 28 czerwca 2019 r. Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
W Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu wprowadza się procedurę obiegu korespondencji przychodzącej obejmującej pisma w sprawie zajęć wierzytelności kierowanych do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez komorników oraz organy egzekucji administracyjnej dotyczących pracowników, doktorantów, studentów i kontrahentów Uczelni.
§ 2
Procedura obejmuje:
1) dostarczenie korespondencji do Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu;
2) zakwalifikowanie otrzymanej korespondencji jako wierzytelności przez pracownika Sekcji obsługi korespondencji;
3) rejestrację wierzytelności w systemie EOD w ramach modułu poczty przychodzącej przez pracownika Sekcji obsługi korespondencji;
4) zadekretowanie wierzytelności do jednostki merytorycznej, odpowiedzialnej za prowadzenie sprawy, tj. w przypadku:
a) osoby fizycznej (nieposiadającej numeru NIP) do Działu Kadr i Płac celem ustalenia, czy dłużnik jest pracownikiem UPWr i dalszej obsługi zajęcia zgodnie z obowiązującymi wymogami – w sytuacji, gdy osoba nie jest pracownikiem UPWr Dział Kadr i Płac niezwłocznie umieszcza właściwą informację w systemie EOD w formie komentarza oraz dokonuje dalszej dekretacji obiegu oraz oryginału pisma do Biura Kwestora, które po konsultacji z Działem Finansowym, udziela odpowiedzi na otrzymane zajęcie wierzytelności,
b) firmy:
- w formie elektronicznej do Działu Finansowego (do wiadomości Biura Kwestora),
- w formie tradycyjnej (dot. oryginału pisma) do Biura Kwestora;
c) osoby fizycznej identyfikującej się numerem NIP (zamiast numerem PESEL) do Działu Finansowego;
5) podjęcie innych czynności kancelaryjnych pozwalających na obsługę korespondencji zgodnie z przyjętymi w Uczelni zasadami prowadzącymi do zakończenia sprawy.
§ 3
Niedozwolone jest usuwanie dekretacji i podobiegów poczty przychodzącej dotyczących zajęć komorniczych z systemu EOD.
§ 4
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 05-03-2021 |
Opublikowane przez: | Bartosz Hoppe |
Data publikacji: | 08-03-2021 09:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Bartosz Hoppe |
Data ostatniej aktualizacji: | 08-03-2021 09:31 |