w sprawie likwidacji Biura Pełnomocnika Rektora ds. programu „Zielona Dolina” oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 12 ust. 7 i § 114 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
Likwiduje się Biuro Pełnomocnika Rektora ds. programu „Zielona Dolina”.
§ 2
Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:
1) inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej,
2) likwidacji pieczątek i szyldów,
3) wprowadzenia zmian w uczelnianych systemach informatycznych EOD i TETA.
§ 3
1. W Regulaminie organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku, wprowadza się następujące zmiany:
1) uchyla się § 17 ust. 3 pkt 11a,
2) uchyla się w § 22 ust. 2 pkt 12a,
3) uchyla się § 42a,
4) na schemacie graficznym „Jednostki organizacyjne bezpośrednio podległe rektorowi” uchyla się „Biuro Pełnomocnika Rektora ds. programu »Zielona Dolina«”.
2. W Wykazie symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w pionie bezpośrednio podległym rektorowi wprowadza się następujące zmiany:
uchyla się pkt 13a.
§ 4
1. Dyrektora Biura Pełnomocnika Rektora ds. programu „Zielona Dolina” zobowiązuje się do:
1) sporządzenia wykazów spraw dotyczących działalności jednostki, w tym ich podziału na sprawy zakończone i niezakończone;
2) przekazania spraw niezakończonych do Biura Rozwoju i Organizacji Uczelni;
3) dokonania archiwizacji akt, dokumentów i pieczęci oraz przekazania ich właściwym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu;
4) przekazania wszystkich spraw ostatecznie załatwionych do końca grudnia 2020 r. do Archiwum;
5) inwentaryzacji majątku i mienia będącego na stanie jednostki.
2. Czynności, o których mowa w ust. 1, należy przeprowadzić do 30 grudnia 2021 roku.
3. Nadzór nad czynnościami, o którym mowa w ust. 1, sprawuje Prorektor ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§ 5
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia sprawuje Prorektor ds. organizacji i rozwoju uczelni.
§ 6
Traci moc zarządzenie nr 232/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 25 sierpnia 2020 roku w sprawie utworzenia Biura Pełnomocnika Rektora ds. Programu „Zielona Dolina” oraz wprowadzenia zmian do regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia regulaminu organizacyjnego.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 31 grudnia 2021 roku
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 06-12-2021 |
Opublikowane przez: | Aleksandra Pomian |
Data publikacji: | 07-12-2021 08:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 20-02-2023 14:35 |