2021 rok

Zarządzenie nr 185/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 września 2021 roku

AKT PRAWNY ZMIENIONY

w sprawie powołania zespołu zarządzającego projektem do realizacji zadań wynikających z umowy nr PPI/SPI/2020/1/00067/U/00001 o realizację projektu pn. „Doskonałość w naukach klinicznych – projekt podniesienia kompetencji klinicznych studentów Wydziału Medycyny Klinicznej UPWr” w ramach Programu SPINAKER – Intensywne Międzynarodowe Programy Kształcenia, projektu pozakonkursowego Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej pt. „Wsparcie zdolności instytucjonalnej polskich uczelni poprzez tworzenie i realizację międzynarodowych programów studiów”, nr POWR.03.03.00-00-PN16/18, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER), III Oś priorytetowa ,,Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju”, Działanie: 3.3 ,,Umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego”

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:


§ 1


W związku z realizacją projektu pn. „Doskonałość w naukach klinicznych – projekt podniesienia kompetencji klinicznych studentów Wydziału Medycyny Klinicznej UPWr” w ramach Programu SPINAKER – Intensywne Międzynarodowe Programy Kształcenia, do realizacji zadań wynikających z umowy nr PPI/SPI/2020/1/00067/U/00001, na czas realizacji projektu, tj. od 01.08.2021 r. do 31.08.2023 r., powołuje się zespół zarządzający projektem w składzie:

Kierownik zespołu zarządzającego projektem: dr Katarzyna Lech-Książkiewicz – dyrektor Centrum Spraw Studenckich

Członkowie zespołu:

  • prof. dr hab. Artur Niedźwiedź – prodziekan ds. klinicznych, Katedra Chorób Wewnętrznych z Kliniką Koni, Psów i Kotów,
  • dr Katarzyna Kosek-Paszkowska – prodziekan ds. współpracy z zagranicą i studiów anglojęzycznych, Katedra Higieny Żywności i Ochrony Zdrowia Konsumenta,
  • prof. dr hab. Wojciech Niżański – przewodniczący Rady Dyscypliny Naukowej Weterynarii, Katedra Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich,
  • dr Sylwia Prochowska – przedstawicielka Katedry Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich,
  • Zuzanna Żabińska – studentka WMW,
  • Magdalena Adamska-Poszwa – przedstawicielka Centrum Spraw Studenckich.


§ 2


Zespół zarządzający projektem będzie odpowiedzialny za realizację zadań obejmujących:


1) terminową i prawidłową realizację poszczególnych zadań projektowych, zgodnie z zaplanowanym we wniosku projektowym opisem działań, harmonogramem i budżetem projektu;

2) osiągnięcie założonych we wniosku projektowym wskaźników, zgodnie z zaplanowanym harmonogramem i budżetem projektu;

3) przeprowadzanie ewaluacji działań projektowych;

4) prawidłowe rozliczanie projektu;

5) identyfikowanie oraz analizę potencjalnych zagrożeń i ryzyk, mogących mieć wpływ na realizację zadań projektowych;

6) realizację polityki bezpieczeństwa danych osobowych;

7) prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej, monitoringu, ewaluacji, a także sprawozdawczości.


§ 3


Posiedzenia zespołu zarządzającego projektem mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osób.


§ 4

  1. Członkowie zespołu zarządzającego projektem będą również członkami komisji rekrutacyjnej przeprowadzającej postępowanie kwalifikacyjne w zakresie wyboru uczestniczek/uczestników Intensywnych Międzynarodowych Programów Kształcenia.

  2. Do zadań komisji rekrutacyjnej należeć będzie przeprowadzenie postępowania kwalifikacyjnego w zakresie:


a) weryfikacji dokumentów złożonych przez studentów zagranicznych zainteresowanych udziałem w projekcie,

b) wyboru uczestników projektu,

c) zawiadomienie kandydatów o wynikach postępowania kwalifikacyjnego,

d) sporządzenie protokołu zbiorczego z postępowania kwalifikacyjnego.


§ 5

  1. Obsługę administracyjną zespołu zarządzającego projektem, o którym mowa w § 1, jak i samego projektu, powierza się Centrum Spraw Studenckich.

  2. Pracownikowi Centrum Spraw Studenckich, oddelegowanemu do obsługi zespołu zarządzającego projektem, zostanie powierzona funkcja jego sekretarza.


§ 6


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniający Zarządzenie nr 184/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 5 grudnia 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 30-09-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 01-10-2021 10:00
Ostatnio zaktualizował: Joanna Kołaczyńska
Data ostatniej aktualizacji: 06-12-2022 08:00