w sprawie utworzenia Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm.
Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z póżn. zm. oraz § 12 ust. 7 i § 114 Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:
§ 1
§ 2
Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu otrzymuje symbol organizacyjny N0BSD000.
§ 3
Do zadań Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu należy:
1) kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze Szkołą Doktorską Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (w szczególności: ubezpieczanie społeczne i zdrowotne doktorantów, obsługa stypendiów doktoranckich – m.in. przygotowywanie list stypendialnych, prowadzenie rejestrów albumów doktorantów, wydawanie legitymacji doktoranta),
2) wprowadzanie i aktualizacja danych związanych z działalnością jednostki w Systemie POL-on i systemach uczelnianych,
3) przeprowadzanie procesu rekrutacji, w tym obsługa systemów IRK2 i DreamApply,
4) przygotowanie planu zajęć dla doktorantów,
5) obsługa programu „Doktorat wdrożeniowy”,
6) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem związanym z zakresem działania jednostki,
7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z powierzonym zakresie działania oraz ich aktualizacja,
8) archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jednostce.
§ 4
Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:
1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek,
2) dokonania stosownych zmian w uczelnianych systemach informatycznych EOD i TETA,
3) powołania kierownika Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
§ 5
1. W Regulaminie organizacyjnym wprowadzonym w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 17 ust. 3 dodaje się pkt 11a w brzmieniu: „Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”;
2) w § 23 ust. 13 dodaje się pkt 7 w brzmieniu: „Biurem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”;
3) w § 64 ust. 1
a) pkt 17 otrzymuje brzmienie:
„kompleksowo prowadzi sprawy związane ze studiami doktoranckimi: ubezpieczenia zdrowotne, sprawy związane ze stypendiami doktoranckimi i projakościowymi, pomocą materialną, rejestry doktorantów, wydaje legitymacje oraz wprowadza dane do Systemu POL-on”,
b) pkt 18 otrzymuje brzmienie:
„realizuje projekt w zakresie interdyscyplinarnych studiów doktoranckich Bio-Tech-Nan w projekcie POWER 3.2”,
c) uchyla się pkt 19,
d) pkt 21 otrzymuje brzmienie:
„przygotowuje sprawozdania z działalności naukowo-badawczej oraz ze studiów doktoranckich (tj. sprawozdania Głównego Urzędu Statystycznego, resortowe dla ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego oraz na posiedzenia Senatu Uczelni)”,
e) uchyla się pkt 25;
4) dodaje się § 65a w brzmieniu:
„Do zadań Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu należy:
1) kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze Szkołą Doktorską Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (w szczególności: ubezpieczanie społeczne i zdrowotne doktorantów, obsługa stypendiów doktoranckich – m.in. przygotowywanie list stypendialnych, prowadzenie rejestrów albumów doktorantów, wydawanie legitymacji doktoranta),
2) wprowadzanie i aktualizacja danych związanych z działalnością jednostki w Systemie POL-on i systemach uczelnianych,
3) przeprowadzanie procesu rekrutacji, w tym obsługa systemów IRK2 i DreamApply,
4) przygotowanie planu zajęć dla doktorantów,
5) obsługa programu „Doktorat wdrożeniowy”,
6) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem związanym z zakresem działania jednostki,
7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z powierzonym zakresie działania oraz ich aktualizacja,
8) archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jednostce”.
2. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. w Wykazie symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w pionie bezpośrednio podległym prorektorowi ds. nauki:
dodaje się pkt 12a w brzmieniu: „Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu N0BSD000”.
§ 6
Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia sprawuje Prorektor ds. nauki.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
Status | Akt zmieniający |
---|---|
akt zmieniany | Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku |
akt powiązany | Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku |
Wytworzył: | Jarosław Bosy |
---|---|
Data wytworzenia: | 03-09-2021 |
Opublikowane przez: | Bartosz Hoppe |
Data publikacji: | 06-09-2021 13:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Aleksandra Pomian |
Data ostatniej aktualizacji: | 20-02-2023 13:44 |