2021 rok

Zarządzenie nr 170/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 września 2021 roku

w sprawie utworzenia Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm.

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z póżn. zm. oraz § 12 ust. 7 i § 114 Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Tworzy się Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

  2. Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu podlega bezpośrednio Prorektorowi ds. nauki.

  3. Biurem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu kieruje, powołany przez Rektora na wniosek Prorektora ds. nauki, kierownik.

  4. Jednostka jest finansowana ze środków ogólnych uczelni.

§ 2


Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu otrzymuje symbol organizacyjny N0BSD000.

§ 3


Do zadań Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu należy:

1) kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze Szkołą Doktorską Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (w szczególności: ubezpieczanie społeczne i zdrowotne doktorantów, obsługa stypendiów doktoranckich – m.in. przygotowywanie list stypendialnych, prowadzenie rejestrów albumów doktorantów, wydawanie legitymacji doktoranta),

2) wprowadzanie i aktualizacja danych związanych z działalnością jednostki w Systemie POL-on i systemach uczelnianych,

3) przeprowadzanie procesu rekrutacji, w tym obsługa systemów IRK2 i DreamApply,

4) przygotowanie planu zajęć dla doktorantów,

5) obsługa programu „Doktorat wdrożeniowy”,

6) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem związanym z zakresem działania jednostki,

7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z powierzonym zakresie działania oraz ich aktualizacja,

8) archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jednostce.

§ 4


Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:

1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek,

2) dokonania stosownych zmian w uczelnianych systemach informatycznych EOD i TETA,

3) powołania kierownika Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

§ 5


1. W Regulaminie organizacyjnym wprowadzonym w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 17 ust. 3 dodaje się pkt 11a w brzmieniu: „Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”;

2) w § 23 ust. 13 dodaje się pkt 7 w brzmieniu: „Biurem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu”;

3) w § 64 ust. 1

a) pkt 17 otrzymuje brzmienie:
„kompleksowo prowadzi sprawy związane ze studiami doktoranckimi: ubezpieczenia zdrowotne, sprawy związane ze stypendiami doktoranckimi i projakościowymi, pomocą materialną, rejestry doktorantów, wydaje legitymacje oraz wprowadza dane do Systemu POL-on”,

b) pkt 18 otrzymuje brzmienie:
„realizuje projekt w zakresie interdyscyplinarnych studiów doktoranckich Bio-Tech-Nan w projekcie POWER 3.2”,

c) uchyla się pkt 19,

d) pkt 21 otrzymuje brzmienie:
„przygotowuje sprawozdania z działalności naukowo-badawczej oraz ze studiów doktoranckich (tj. sprawozdania Głównego Urzędu Statystycznego, resortowe dla ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego oraz na posiedzenia Senatu Uczelni)”,

e) uchyla się pkt 25;

4) dodaje się § 65a w brzmieniu:
„Do zadań Biura Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu należy:

1) kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze Szkołą Doktorską Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu (w szczególności: ubezpieczanie społeczne i zdrowotne doktorantów, obsługa stypendiów doktoranckich – m.in. przygotowywanie list stypendialnych, prowadzenie rejestrów albumów doktorantów, wydawanie legitymacji doktoranta),

2) wprowadzanie i aktualizacja danych związanych z działalnością jednostki w Systemie POL-on i systemach uczelnianych,

3) przeprowadzanie procesu rekrutacji, w tym obsługa systemów IRK2 i DreamApply,

4) przygotowanie planu zajęć dla doktorantów,

5) obsługa programu „Doktorat wdrożeniowy”,

6) prowadzenie kontroli zarządczej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania ryzykiem związanym z zakresem działania jednostki,

7) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych związanych z powierzonym zakresie działania oraz ich aktualizacja,

8) archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jednostce”.

2. W załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. w Wykazie symboli organizacyjnych władz i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w pionie bezpośrednio podległym prorektorowi ds. nauki:
dodaje się pkt 12a w brzmieniu: „Biuro Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu N0BSD000”.

§ 6


Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia sprawuje Prorektor ds. nauki.

§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 03-09-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 06-09-2021 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 13:44