2021 rok

Zarządzenie nr 133/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lipca 2021 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie utworzenia samodzielnego stanowiska Pełnomocnika ds. komunikacji oraz wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.) oraz § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 50, § 40 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 19 ust. 11 i § 114 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonym zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. z późn. zm. zarządza się, co następuje:


§ 1


Tworzy się samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji.


§ 2

  1. Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji podlega bezpośrednio Rektorowi.

  2. Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji otrzymuje symbol organizacyjny R0PK0000.

  3. Jednostka jest finansowana ze środków uczelni.


§ 3


Do zadań samodzielnego stanowiska Pełnomocnika ds. komunikacji należy:

1) kreowanie kanałów i sposobów komunikacji wewnętrznej, w tym relacji Rektora z jednostkami organizacyjnymi (oraz reprezentującymi je pracownikami), a także interesantami zewnętrznymi,

2) inicjowanie i podejmowanie we współpracy z Biurem Rektora (i/lub innymi właściwymi jednostkami organizacyjnymi) działań usprawniających komunikację Rektora z kluczowymi pracownikami uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi,

3) monitorowanie, istotnych z punktu widzenia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, procesów społecznych i gospodarczych w celu sygnalizowania potrzeby podjęcia działań na rzecz skutecznej komunikacji,

4) moderacja wymagających syntezy komunikacyjnej spotkań, dyskusji, rozmów itp. z udziałem Rektora,

5) analiza projektów i/lub dokumentów o charakterze strategicznym trafiających do akceptacji Rektora i/lub tworzonych na zamówienie Rektora, pod kątem ich poprawności i spójności komunikacyjnej,

6) wsparcie redakcji korespondencji wychodzącej z uczelni, istotnej pod względem wizerunkowym i komunikacyjnym dla Rektora,

7) redakcja materiałów rektorskich.


§ 4


Niniejsze zarządzenie stanowi podstawę do:


1) wykonania stosownych szyldów i pieczątek,

2) wprowadzenia zmian w uczelnianych systemach informatycznych EOD i TETA.


§ 5


Nadzór nad realizacją niniejszego sprawuje bezpośrednio Rektor.


§ 6

  1. Wprowadza się następujące zmiany do Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu wprowadzonego w życie zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku:

    1) w § 17 ust. 3 pkt 38 dodaje się lit. j w brzmieniu: „Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji”,

    2) w § 22 ust. 2 dodaje się pkt 27 w brzmieniu: „Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji”,

    3) w schemacie graficznym jednostki organizacyjne bezpośrednio podległe Rektorowi dodaje się: „Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji”,

    4) dodaje się § 52b w brzmieniu:

„Do zadań samodzielnego stanowiska Pełnomocnika ds. komunikacji należy:

1) kreowanie kanałów i sposobów komunikacji wewnętrznej, w tym relacji Rektora z jednostkami organizacyjnymi (oraz reprezentującymi je pracownikami), a także interesantami zewnętrznymi,

2) inicjowanie i podejmowanie we współpracy z Biurem Rektora (i/lub innymi właściwymi jednostkami organizacyjnymi) działań usprawniających komunikację Rektora z kluczowymi pracownikami uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi,

3) monitorowanie, istotnych z punktu widzenia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, procesów społecznych i gospodarczych w celu sygnalizowania potrzeby podjęcia działań na rzecz skutecznej komunikacji,

4) moderacja wymagających syntezy komunikacyjnej spotkań, dyskusji, rozmów itp. z udziałem Rektora,

5) analiza projektów i/lub dokumentów o charakterze strategicznym trafiających do akceptacji Rektora i/lub tworzonych na zamówienie Rektora, pod kątem ich poprawności i spójności komunikacyjnej,

6) wsparcie redakcji korespondencji wychodzącej z uczelni, istotnej pod względem wizerunkowym i komunikacyjnym dla Rektora,

7) redakcja materiałów rektorskich”.

2. W pionie bezpośrednio podległym Rektorowi, w załączniku nr 1 do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r., wprowadza się następujące zmiany:

dodaje się pkt 41 w brzmieniu: „Samodzielne stanowisko Pełnomocnika ds. komunikacji R0PK0000”.


§ 7


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Rektor

prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku
akt uchylający Zarządzenie nr 68/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 15 maja 2024 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 01-07-2021
Opublikowane przez: Aleksandra Pomian
Data publikacji: 16-07-2021 13:00
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Sałapa
Data ostatniej aktualizacji: 15-05-2024 12:43