2021 rok

Zarządzenie nr 122/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 30 czerwca 2021 roku

w sprawie rozpoczęcia likwidacji Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2021 r. poz. 478 z późn. zm.), § 8 ust. 2 oraz ust. 3 pkt 2 i pkt 50, § 40 ust. 6 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 11 ust. 2 i § 12 ust. 7 Regulaminu organizacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącym załącznik do zarządzenia nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


1. Z dniem 1 lipca 2021 roku rozpoczyna się likwidację Centrum Innowacji i Transferu Technologii (zwanym dalej również „Centrum”).

2. Stan, o którym mowa w § 1 ust. 1, obowiązuje do czasu wydania zarządzenia Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w sprawie likwidacji Centrum Innowacji i Transferu Technologii.

3. W okresie likwidacji Centrum działa bez zmian pod nazwą: „Centrum Innowacji i Transferu Technologii”.

4. Od dnia rozpoczęcia likwidacji Centrum Innowacji i Transferu Technologii podejmuje jedynie te czynności, które mają na celu likwidację Centrum oraz czynności niezbędne do zakończenia bieżących spraw, a także zadań prowadzonych przez jednostkę, o której mowa w § 1 ust. 1.

5. Do czasu zakończenia likwidacji pracownicy Centrum pozostają jego pracownikami.


§ 2


1. Czynności, o których mowa w § 1, tj. związane z likwidacją jednostki powierza się dyrektorowi Centrum Innowacji i Transferu Technologii.

2. Dyrektora Centrum Innowacji i Transferu Technologii zobowiązuje się do:

1) sporządzenia wykazów spraw dotyczących działalności Centrum, w tym ich podziału na sprawy zakończone i niezakończone,

2) dokonania archiwizacji akt, dokumentów i pieczęci oraz przekazania ich właściwym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu,

3) przekazania wszystkich spraw ostatecznie załatwionych do końca grudnia 2021 r. do Archiwum,

4) inwentaryzacji majątku i mienia będącego na stanie Centrum,

5) sporządzenia harmonogramu czynności, których mowa w pkt 1-4 oraz przedłożenie go celem akceptacji Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni do 15 lipca 2021 r.

3. Nadzór nad czynnościami podejmowanymi przez dyrektora Centrum sprawuje Prorektor ds. organizacji i rozwoju uczelni

§ 3


1. Pełna ewidencja spraw, dokumentacji oraz majątku będącego na stanie Centrum w trakcie jego likwidacji pozostaje pod nadzorem Prorektora ds. organizacji i rozwoju uczelni.


2. Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorowi Centrum Innowacji i Transferu Technologii.

3. Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierza się Prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt powiązany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku
akt powiązany Zarządzenie nr 31/2024 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 23 lutego 2024 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 30-06-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 01-07-2021 09:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 26-02-2024 09:03