2021 rok

Zarządzenie nr 12/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 13 stycznia 2021 roku

w sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku

Na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r., poz. 85 z późn. zm.), § 8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z późn. zm. oraz § 114 Regulaminu organizacyjnego wprowadzonego zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu organizacyjnego z późn. zm. zarządza się, co następuje:

§ 1


W Regulaminie organizacyjnym wprowadzonym zarządzeniem nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 r. wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 99 ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie: „Bezpośrednio po zakończeniu inwestycji Centrum Inwestycji przekazuje wytworzoną dokumentację techniczną zainteresowanym użytkownikom (służbom technicznym, zarządcom/administratorom, a stosownie do uregulowań wewnętrznych i przepisów powszechnie obowiązujących odpowiednio przygotowaną dokumentację procesu inwestycyjnego przekazuje do Archiwum Uczelni”;

2) w § 102 ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie: „Gromadzi i archiwizuje stosownie do obowiązujących przepisów kompleksową dokumentację techniczną dla wszystkich obiektów budowlanych Uczelni, prowadzi jej ewidencję, w tym także gromadzi informacje o stanie technicznym budynków i budowli, o potrzebach remontowych, tj. zgłoszenia użytkowników, informacje z protokołów kontroli bhp i ppoż., kontroli obiektów budowlanych, informacje od Sekcji eksploatacji i Centrum Zarządzania Budynkami, Centrum Spraw Studenckich i innych jednostek pozawydziałowych, prowadzi rejestry wszystkich zgłoszeń remontowych”.


§ 2


Pozostałe postanowienia Regulaminu organizacyjnego nie ulegają zmianie.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor
prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 152/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 3 października 2019 roku
akt powiązany Obwieszczenie nr 7/2023 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 16 lutego 2023 roku

Historia wersji
Wytworzył: Jarosław Bosy
Data wytworzenia: 13-01-2021
Opublikowane przez: Bartosz Hoppe
Data publikacji: 14-01-2021 08:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 20-02-2023 11:59