2020 rok

Zarządzenie nr 81/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 9 marca 2020 roku

Status aktu prawnego: Stracił moc

w sprawie wprowadzenia zmian do zarządzenia nr 79/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 marca 2020 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji nadzwyczajnej ds. bezpieczeństwa epidemiologicznego

Na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz.85), §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 i pkt 51 Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego z dnia 28 czerwca 2019 roku w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ze zm. zarządza się, co następuje:

§ 1

W zarządzeniu nr 79/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 marca 2020 r. w sprawie powołania Rektorskiej Komisji nadzwyczajnej ds. bezpieczeństwa epidemiologicznego wprowadza się następujące zmiany:

1) § 1 otrzymuje brzmienie:

„W celu koordynacji działań na wypadek wystąpienia sytuacji zagrożenia związanych z COVID-19, zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, doktorantów i studentów, zwiększenia skuteczności reagowania na zagrożenia mogące wystąpić na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu powołuje się Rektorską Komisję nadzwyczajną ds. bezpieczeństwa epidemiologicznego w następującym składzie:

Przewodniczący – prof. dr hab. inż. Adam Szewczuk
Zastępca przewodniczącego – dr inż. Kazimierz Kędzia
Sekretarz – mgr Halina Beń

Pozostali członkowie:

1. prof. dr hab. inż. Jarosław Bosy
2. prof. dr hab. inż. Józef Sowiński
3. mgr Kazimiera Anioł
4. mgr Halina Beń
5. mgr Kamil Chojaczyk
6. mgr Jolanta Cianciara
7. mgr Wioletta Fałowska
8. mgr Agata Knop
9. mgr Teresa Orlewska
10. mgr inż. Urszula Roszyk
11. mgr Marian Rybarczyk
12. dr Dorota Sikora
13. Przedstawiciel Samorządu Studentów UPWr
14. Przedstawiciel Samorządu Doktorantów

Z głosem doradczym w posiedzeniach komisji może uczestniczyć radca prawny.”

2) § 2 otrzymuje brzmienie:

„Do zadań Komisji należy :

1) nadzorowanie wdrożenia procedur i działań związanych z ograniczeniem ryzyka wystąpienia na terenie Uczelni COVID – 19,
2) dokonywanie analizy i oceny możliwości wystąpienia przypadków zachorowań wśród pracowników, doktorantów i studentów UPWr,
3) wypracowanie wniosków i propozycji dotyczących zapobiegania i przeciwdziałania wystąpieniu w/w zagrożeń,
4) podejmowanie decyzji w sprawie pozwoleń na organizowanie konferencji i wydarzeń, w których uczestniczy mniej niż 200 osób z udziałem osób spoza społeczności UPWr,
5) w przypadku wystąpienia zagrożeń, podejmowanie decyzji i przedsięwzięć mających na celu ograniczenie i minimalizację ich skutków,
6) współdziałanie z organami bezpieczeństwa narodowego oraz administracją państwową i samorządową w sytuacji kryzysowej.’’

3) § 3 otrzymuje brzmienie:

„Komisja w ramach swojej działalności może określać sposoby i terminy wykonywania prac mających na celu zapobieganie lub likwidację skutków zagrożeń oraz wskazywać jednostki organizacyjne Uczelni odpowiedzialne za ich wykonanie.”

4) Dodaje się § 4 w brzmieniu: „Obsługę techniczną komisji zapewnia Biuro Rektora.”

§ 2

Pozostałe postanowienia zarządzenia nie ulegają zmianie.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof. dr hab. inż. Tadeusz Trziszka

Zmiany

Zmiany
Status Akt zmieniający
akt zmieniany Zarządzenie nr 79/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 4 marca 2020 roku
akt uchylający Zarządzenie nr 73/2022 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 17 marca 2022 roku

Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 09-03-2020
Opublikowane przez: Tomasz Lewandowski
Data publikacji: 10-03-2020 13:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Pomian
Data ostatniej aktualizacji: 17-03-2022 14:41