2020 rok

Zarządzenie nr 5a/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 8 stycznia 2020 roku

w sprawie powołania doraźnej komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa systemu do identyfikacji tablic rejestracyjnych na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Na podstawie art. 23 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r. poz. 1668 ze zm.) oraz §8 ust. 2 i ust. 3 pkt 2 statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu uchwalonego w dniu 28 czerwca 2019 r. stanowiącego załącznik do uchwały nr 56/2019 Senatu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie uchwalenia Statutu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz art.19-21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019. poz. 1843) zarządza się, co następuje:

§ 1

Powołuje się doraźną komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania

o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie dostawa systemu do identyfikacji tablic rejestracyjnych na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

w składzie:

  1. Paweł Korzeniowski – Przewodniczący Komisji
  2. Piotr Sawicki – Członek Komisji
  3. Łukasz Pasternak – Członek Komisji
  4. Robert Niedźwiecki – Członek Komisji

§2

  1. Komisja przetargowa jest zespołem powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badania i oceny ofert.
  2. Komisja przetargowa w szczególności przedstawia propozycję wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli zachodzą przyczyny, o których mowa w art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.)

§3

Komisja przetargowa zobowiązana jest sporządzić protokół z czynności przetargowych i przekazać go bez zbędnej zwłoki prorektorowi ds. organizacji i rozwoju uczelni.

§4

Posiedzenia komisji mogą się odbywać w składzie nie mniejszym niż 3 osoby.

§5

Członkowie komisji przetargowych oraz osoby dokonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego wartości szacunkowej, są upoważnione do przetwarzania danych osobowych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w trakcie jego realizacji na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności do przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 tego rozporządzenia.

§6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor

Prof.dr hab. inż. Tadeusz Trziszka


Historia wersji
Wytworzył: Tadeusz Trziszka
Data wytworzenia: 08-01-2020
Opublikowane przez: Karolina Gerlicz
Data publikacji: 21-01-2020 14:15
Ostatnio zaktualizował: Karolina Gerlicz
Data ostatniej aktualizacji: 01-04-2020 13:49